След като майка му си тръгна, аз се качих в стаята ни. Не разбирам. Започнах да подреждам стаята, поставяйки всичко на мястото си. Толкова ли ме е мразил още преди да ме познава?Все още не мога да проумея какво точно е видял в мен?
Странно е, че Зейн все още не ме е проверил. Обикновено ме проверява на всеки два часа. Може би от страх, че ще избягам, а от къде този късмет? Но този път всичко беше различно. Сякаш той се променя. Не се държи толкова грубо както до вчера. Все още не е намеквал нищо, не ме е обиждал или докосвал. Сигурно това е някаква игра. Прави се на друг за да се възползва от мен и несигурността ми.
Точно приключвах с подреждането на стаята ни, когато го видях да ме гледа застанал до рамката на вратата.
-Какво правиш? - попита сякаш не е очевидно.
-Почиствам. - отвърнах.
-Стига толкова, седни до мен! - заповяда, сядайки на леглото. Послушах го и седнах до него. Наблюдавах го известно време докато запали цигарата си, чакайки да каже нещо. Когато я пое в устата си, и издиша димът ме погледна.
-Какво ти има?
-На мен ли? - честно казано за пръв път се интересуваше от моето състояние. А аз вече се притеснявам за него.
-Не, на стената зад теб, Алис. Кого друг да попитам? - отвърна съркастично.
-Ами... - чудех се дали да го попитам. Тези въпроси ме тормозят, от както майка му си тръгна. Ами ако ми се ядоса и отново ме удари?
-Просто го кажи, Алис!
-Защо избра мен? - попитах го тихо,наблюдавайки реакцията му. Гледаше ме по някакъв начин, който ме плашеше. Нито се усмихваше нито изглеждаше ядосан. Просто стоеше и ме наблюдаваше, така както аз него.
-Какво имаш в предвид? - сигурна съм, че знае за какво говоря, но въпреки това се прави, че не разбира.
-Майка ти каза, че си имал избор между мен и други момичета. Защо избра точно мен?-зададох въпроса си, отново забивайки поглед в него.
-За интригува ме още щом те видах първия път. - повдигна рамене. Щом ме видя?
-От снимката ли се за интригува?-попитах, а той се засмя силно. За пръв път го чувам да се смее.
-Бях те видял на живо, Алис! - каза усмихнат. На живо? И аз не съм го видяла? Но кога, по дяволите? - Преди да ме попиташ "кога" ще ти отговоря. Имаше парти организирано от мой приятел. Когато влязох, първото нещо което бе привлякло вниманието ми беше тихото момиче, което стоеше в средата на къщата, наблюдавайки как пияната ѝ приятелка танцува.
-След...
-Преди. И когато ми казаха за брака, получих снимки на кандидатките, видях познато лице. Беше твоето и още тогава взех решението...
-.. Да тормозиш мен. - довърших вместо него. Когато осмислих какво казах зениците ми се разшириха. Какво направих?
YOU ARE READING
Last love sip
FanfictionТова беше последният ми шанс да го обичам. Последният му шанс да си прости. Последния ми шанс да му покажа какво значи любов. Последният му шанс да разбере какво значи любов. Това беше нашата последна глътка любов...