24

1.5K 90 7
                                    

-Всичко се обръща с главата надолу. - изплаках, докато Аштън ме утешаваше.

-Алис, успокой се. Всичко ще е наред. Той ще излезе...

-От къде ще намеря парите?!

-Защо са го арестували? - попита Аштън, изтривайки сълзите ми.

-За н-нанесени физически щети. Не знам какво и на кого е направил, но трябва да го измъкна по някакъв начин! Не мога да искам от майка му, как ще ги събера! - продължавах да хлипам в прегръдките му.

-Обясни ми какво стана... Спри да плачеш, моля те.

-Полицията дойде и го арестува. Попитах какво става, а те ми казаха да отида в управлението и там ще ми обяснят. К-когато отидох ми казаха, че има повдигнато обвинение срещу него за нанесени физически щети върху някой с инициали М. К. Не ми казаха нищо повече освен, сумата за да го пуснат...

-Ще намерим решение. Успокой се и се прибери, аз имам да свърша нещо. Ще те закарам. - през цялото време докато бяхме в колата Аштън държеше ръката ми. Той е прекрасен човек, която и да е с него ще бъде късметлийка. - Обичаш ли го? - попита, а докато асимилирам въпросът му ми отне повече от секунда.

-Кого?

-Зейн...

-Аз... - толкова исках да кажа "да", но не можах. До сега Зейн никога не се е държал с мен така. Не се е интересувал от мен,макар да съм му съпруга. Държанието му винаги е било собственически настроено. Винаги ми е заповядал какво да правя и как да се държа, а после ме е наранявал, защото не съм се справяла.  -... Не искам да отговарям.

-Знаех си.. - прошепна и се усмихна. Какво значи това?

-Какво знаеше?

-Не го обичаш, Алис! Защо си с Зейн ако не можеш  да ми кажеш, какви са чувствата ти към него?

-Това не е така! - възразих макар да беше истина.

-Така ли? Добре, кажи ми какво изпитваш към Зейн!

-Аштън, моля те! Не мога да мисля и за това, в момента. - след молбата ми не каза нищо друго, за което съм му благодарна. Не знам какво е това нещо, което постоянно се свива и боли, в гърдите ми, но трябва да намеря начин да го измъкна от затвора. Не мога да го оставя там....

Last love sipWhere stories live. Discover now