40-The End...

1.9K 107 32
                                    

"Ако всичко свърши днес... Ако днес мен вече ме няма. Не страдай за мен, Алис. Ти беше най-хубавото нещо в живота ми. След глупостите, които ти причиних ти остана до мен. Благодаря ти, Алис! Живях достатъчно за да разбера какво е любов. Изпитах я. Благодаря ти, Алис. Това винаги ще  остане нашата последна глътка любов. Обичам те, Алис.!

                                                         - Зейн"

Препрочитах може би за хиляден път корицата на дневника от Зейн. Онази нощ преди пет месеца беше една от най-трудните за мен. И когато подаръкът му изпадна от чантата ми, реших да го отворя. Оказа се дневник, в който искаше да записвам всички емоции без него. Колко ми е било мъчно или колко съм била щастлива.

-Хей...

-Хей. - отвърнах, поглеждайки нагоре към него.

-Отново ли го четеш? - кимнах, изтривайки стеклата се сълза.

-Онзи ден изгубих надежда. Мислех си колко още мога да изгубя, след човекът когото обичам.

-Не мисли за това, Алис. Днес е нашият ден. Не искам да плачеш. Забрави ли? Още нищо не е свършило... Нашата любовна история едва сега започва. - кимнах и се усмихнах. - Готова ли си отново да станеш Госпожа Малик?

-Готова съм.

-Този път ние избрахме да поемем по този път. След толкова пропиляни сълзи, казани думи и усилия, дойде времето да бъдем щастливи. Обичам те, Алис.! Искам винаги да се събуждам и да заспивам до теб. Да те прегръщам, когато си тъжна и да те разсмивам, когато ти се плаче.

-Единственото, което искам си ти и любовта ти. Да се погрижим за нашето бебче и да остареем заедно. Когато направи първата си стъпка да я видим и двамата. Да чуем първата му думичка. Когато порасне и започне да излиза с приятели късно вечерта да се тревожим, а ти да ме успокояваш. Да чакаме до сутринта прегърнати, докато най-накрая се прибере. Искам да изживеем всяка следваща глътка любов заедно. Обичам те, Зейн.!

                    ..... Край....

Last love sipTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang