21

1.5K 83 7
                                    



Интервюто за работа мина добре, макар някои въпроси да бяха от типа "омъжена ли си" и "какво изпитваш към Аштън". Но в край на сметка Майкъл се оказа доста добър и забавен човек. Извиних му се за това със Зейн, благодарна съм, че игнорира точно тези въпроси. И от утре започвам работа. Аштън е прав. Ако искам да избягам от кошмара трябва да действам, а работата ще ми осигури пари. Колкото повече, толкова по-далеч. Остана само трудната част. Да кажа на Зейн, че искам да започна работа.

Когато се прибрах, той вече беше тук и се разхождаше като обезумял.

-Зейн...-когато ме видя се насочи бесен към мен. Изплаших се и инстинктивно започнах да хода бързо назад.

-Къде беше, мамка му! - извика той. Страхувах се да отговаря. Но ако си замълча може да последва нещо още по-лошо.

-А-аз бях навън.

-Къде по-точно!? - попита ядосан.

-В една пицария... Аз.. - Не знам дали е най-подходящия момент да му кажа, но дали рано или късно, уви трябваше. -... Искам да започна работа.

-Работа? Това пък от къде?... Да не би пак да си била с онзи?! Той ли ти пълни главата с глупости?! - извика, забивайки юмрук в стената за да мен.

-Н-не... Бях сама... - излъгах набързо.

-Ако разбера, че си била с онзи...

-Н-не бях... Разхождах се и изведнъж видях обява за работа и-и..

-И ти хрумна да действаш, без да ме питаш!? - попита раздразнен. - Няма да работиш!

-Н-но... - опитах да възразя, но той ме прекъсна.

-Казах "не", Алис!

-Моля те, Зейн! - за пръв път от месец го погледнах в очите. Чувствах се толкова слаба докато го правех. - Ти постоянно си навън, къщата е голяма, а аз по цял ден стоя сама тук. Задушавам се, разбираш ли?

-Това ли е всичко? Не искаш да си сама? Можеш да идваш с мен!

-Не искам да съм...ти в тежест. - отдъхнах си.

-Все още имам чувството, че ме лъжеш. - отбеляза той, гледайки ме проницателно. Затворих очите си, след като забелязах как облизва устните си. Защо настръхнах?

-Отвори очите си, Алис! - заповяда вече по-спокоен. Поех си въздух и го послушах. Отворих очите си, озовавайки се само на няколко сантиметра от него. Имах чувството, че близостта му притиска дробовете ми, спирайки въздуха ми. Беше толкова, толкова близо,но изведнъж се отдръпна. И за пръв път останах разочарована от дистанцията между нас. Какво ми става?

 Какво ми става?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Last love sipDonde viven las historias. Descúbrelo ahora