Не мога. Толкова боли. Не усещам нищо друго освен болка. Счупена съм. Той ме счупи....
.... Малко по-рано......
-Алис, вече ти казах да не се тревожиш за парите...
-Знам, но ти обещавам... Ще ги върна при първа възможност.
-Няма проблем, а той знае ли, че аз... - прекъснах го.
-Казах, че взех парите от майка му. Не мога да рискувам живота ти. Ако Зейн разбере, че ти си платил гаранцията му...
-Алис! - замръзнах щом чух гласът на Зейн. - От този ли взе пари? Продаде ли се, уличницо.! - изплю злобата си в лицето ми.
-З-зейн.. - проплаках след като хвана косата ми, дърпайки ме към колата си. Аштън крещеше и се опитваше да ми помогне, но Зейн беше по-бърз. Не знам кога успяхме да стигнем до къщата, но сякаш беше за секунди. Той целия се тресеше от гняв. През целия път крещеше и псуваше,докато аз плачех.
Когато колата спря се затичах към къщата, опитвайки да се добера до стаята преди него, за да се заключа и скрия. Но не успях. Отново хвана косата ми, приближавайки лицето ми до своето.-Как смееш да ме лъжеш!? Взе парите на онзи и сега отиде за да му върнеш услугата?! Аз като идиот говорих с майка си и знаеш ли какво!? Тя дори не знаеше, че съм бил там! Можех да изгния в затвора! Но, не малката уличница намери решение на проблема! Колко пъти те чука онзи, а? Два, три? И се дърпаш само на мен? Мога да ти докажа, че все още съм по-добър!
.... Сега....
Имах чувството, че нещо ме срязва долу. Исках да стана, но не можех. Усетих как ме вдига и поставя върху леглото. Исках да отблъсна ръцете му, но не можех да помръдна. След секунди усетих чаршафа върху себе си и чух затварянето на вратата. Затворих очите си в опит да спра сълзите. Защо не мога да избягам? Защо винаги му се давам? Защо винаги съм толкова слаба? Защо не мога още сега да взема нещата си и да избягам далеч от тук? Защо това, че няма къде да отида, не е единствената причина да съм все още тук и да търпя всичко? Защо си толкова проклета любов?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Хей, искам да ви съобщя за момичета, които направиха канал в YouTube и са решили да качват части от книги, нещо като soundtrack на книга. Името на канала е "Listen to me- LTM". Които желаят могат да ги подкрепят като разгледат канала им. ❤️❤️❤️
И още нещо gizemli1wampir започна първата си история на български език и които желаят могат да я мотивират като разгледат историята ѝ. ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Last love sip
FanfictionТова беше последният ми шанс да го обичам. Последният му шанс да си прости. Последния ми шанс да му покажа какво значи любов. Последният му шанс да разбере какво значи любов. Това беше нашата последна глътка любов...