20

1.6K 79 8
                                    

Зейн излезе,а аз щях да изляза с Аштън. Не знам защо, но е искал да говори с мен за нещо много важно. Явно боя не му е стигнал. Когато пристигнах в кафенето, където се бяхме уговорили да се чакаме, него все още го нямаше. Почаках няколко минути след което се появи.

-Съжалявам, че закъснях.

-Няма проблем.

-Как си Алис?

-Наистина ли ме питаш това.? Как да съм?-отвърнах на въпроса с въпрос.

-Съжалявам за това. Не исках да те целувам. Тоест исках, но не така... Имам в предвид... Знаеш, че те харесвам, но знам че искаш да бъдем само приятели, защото ти си омъжена. Но въпреки това аз не искам да прекратявам връзката си с теб. Тоест приятелска връзка... - беше притеснен и постоянно, се почесва зад врата. Беше сладък.

-Няма проблем, Аштън. Просто бях обидена, защото ти мислиш, че ми е много приятно цялото това нещо със Зейн.

-А не ти ли е? - поклатих отрицателно глава. - Защо тогава... Не го напуснеш?

-Няма къде да отида.

-Ами родителите ти?

-Изключих тази опция още преди три месеца.

-Можеш да останеш при мен!

-Аштън, това е много мило, но не мога. Просто забрави за това. Ти каза, че има нещо важно, за какво ме извика?

-Исках да ти кажа, че един приятел предлага работа и аз мисля... Ако събереш пари можеш да се изнесеш. Аз ще ти помагам...

- Какво работа?-игнорирах последното му изречение.

-Ще работиш в заведение за пица като сервитьорка. Разбира се ако те устройва. Плаща добре.

-Не знам... Никога до сега не съм говорила със Зейн за това.

-Какво? Разрешение ли ще му искаш?

-Не.. - излъгах, разбира се, че първо ще го попитам. Не искам да става някакъв проблем от това.

-Хайде, ела! Ще те запозная с приятеля ми. - станах и тръгнахме към заведението на Майк, до колкото разбрах. Имал е заведение за пица. Тоест пицария.

Когато пристигнахме и видях момчето вътре се сковах. Това беше  момчето, което Зейн преби. Явно и той ме позна.

-Хей, Майк! - поздравиха се с Аштън.

-Ъруин, кого ни водиш?

-Това е приятелката ми, Алис.

-Приятелка? - попита той, изненадан. Сигурно сега ме мисли за някаква...

-Просто приятелка, Майк!

-Приятно ми е, Алис! Аз съм Майкъл. - каза и подаде ръката си.-Какво ви води тук? - попита, не сваляйки очи от мен.

-Трябват ѝ пари. Ти търсиш сервитьорка. Мисля, че се досещаш.

-Добре, но първо трябва да ѝ задам няколко въпроса. - кимнах. - Ела с мен, Ъруин ти оставаш тук!

Last love sipWhere stories live. Discover now