Kansızlar Çetesi
Eren Yıldız: Kansızlar çetesinin lideridir.
Kanında nefret ve kin dolaşıyor. Sadece çetesine ve çetesinde olan sevgilisi Sude'ye karşı iyi biridir.
Psikopatın önde gidenidir. Asla sabretmez ve öfkesini dindirmez. İntikamını en kötü şekilde hemen alır. Sabırsız ve acımazsızdır.Sude Erdan: Kansızlar Çetesinin havalı kızıdır. Eren'in sevgilisidir. Güzelliği başına beladır.
Savaş Donbay: Kansızlar Çetesinin gözdesidir. Eren ve ikisi daha samimidir. Sevgilisi Seline çok düşkündür.
Asla kimseye acımaz.Selin Andal: Çetede ki sönük kişidir. Korkar ve çılgınlıklara katılmak istemez.
Savaşı çok seviyordur.
Tolga kolmaz: Tam bir serseridir. Takıntılı birisidir. Çetede vicdansız derler.
Merveyle karşılaşınca ne yapacak bakalım;)Can Ermez: Sinsidir. Yapacağı kötülüğü aklında iyice kurar. Karşısındakinin en hassas noktaya kadar araştırır ve en can alıcı yerden vurur. Sabır ve acımasızdır.
♧
Miray erdağ:Dikbaşlı, zor bir hayata sahip güzel bir kızdır. Can ve çetesi ile tanışınca hayatı tamamen değişecektir.
****************************
Cihat Yıldırım: Rüyanın psikopat, mafya patronudur. Rüya nasıl biri olduğunu bilmiyordur. Rüyaya aşık olur ve takıntı haline getirir. Çok sinsidir çok.♧
Sevgi Günbul Berkayın sevgilisidir. Oda bir Yaşayan ölüler çetesinden.
Masum, iyi kalpli bir kızdır.
İyi okumalar:):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)