Özel Bölüm 5

1.3K 91 101
                                    

Selamünaleyküm gençlik:)

Yaşayan Ölüleri özlediniz mi?

Güzel bir özel bölümle bira hasret giderme zamanı.:)

'Sendin Düşmanım' adlı gizem, heyecan ve sır dolu yeni hikayeme de hepinizi beklerim.:)

Selim başına ne işler açtı bakalım, keyifli okumalar.;))

Rüyanın ağzından

Mira'nın ağlama sesi ile göz kapaklarımı zorla açtım. Başım zonkluyordu. Kafamı kaldırıp yastığa geri koydum.

"Mert uyan senin sıran bugün. Mira ağlıyor."

Dedim kolunu dürterken. "Tamam ben senin sırandayken bakarım Rüya. Uykum var."

Gözlerimi açacak halim yoktu. "Ya Mert geçende öyle dedin ama bakmadın."

Mert ofladı. "Tamam bu sefer söz Rüya ama şimdi sen bak."

Oflayarak kalktım ve beşikten doğru bana bakan Mira'ya baktım. "Acıktın mı kızım? Bebeğim ne oldu?" Dedim camdan baktığımda güneşi fark ettim ve sabah erken kalkıp süt içen Mira'nın sütünü hazırlamak için kalktım.

"Tamam bebeğim anne şimdi sana sütünü getirecek." Dedim ve pamuk gibi olan yanağını öptüm. Anladı ve usluca oturup baş parmağını ağzına getirdi. Gülümseyip mutfağa gittim. Biberona bisküvi koymuştum süt kaynatmak için cezve çıkarırken zil çalmıştı.

"Sabah sabah kim gelir ki?" Dedim kendi kendime. Çete akşam yemeğine gelecekti.

Kapıya gidip dürbünden bakmamla duraksadım ve kilidi açıp kapıyı açtım.

"Selim"

Dedim şaşkınca. Yanındada sarışın, zayıf güzel bir kız vardı sanırım Selimin dilinden düşüremediği Busesi'ydi.

"Rüya, biliyoruz daha çok erken sizi rahatsız ettik ama mağdur kaldık biz." Dedi Selim. Kapıyı ardına kadar açtım.

"Ne demek buyrun. Bende Mira için süt hazırlamaya kalkmıştım." Kız elini uzattı.

"Merhaba ben Buse."

Gülümseyip tokalaştım. "Rüya bende buyrun." Selimin koluna girdi çekingen bir kız'dı. Beraber salona geçtiler bende oturdum.

"Hayırdır Selim siz iyi misiniz?" Birbirlerine baktılar ve Selim anlatmaya başladı.

"Biz Buseyle tatilden geldik zaten söylemiştim size. Busenin ailesi şehir dışında ve Busede anahtar yok. Bize gittik ama eve su basmış durulacak gibi değil bizde tek çareyi buraya gelmekle bulduk."

"İyi yapmışsınız tabi. Durun ben Mira'nın sütünü getirip Merti kaldırayım." Kalkmamla Selim başını salladı. "Yok yok rahatsız etme hiç." Başımı salladım. "Olur mu öyle şey hem kahvaltı yaparız şimdi işe gidecek zaten toplantısı vardı." Dedim ve mutfağa gidip Mira'nın sütünü hazırlayıp yatak odasına gittim.

"Al bakalım annesinin bebeği." Dedim ve biberonu verdim.

"Selim abi gelmiş Miraa."

Yüzünde gülücükler saçmıştı. Selimi ve Rüzgarı aşırı seviyordu.

"Sütünü iç gidelim tamam mı annem." Dedim ve Mertin yanına geçtim.

"Mert kalk misafirlerimiz geldi."

Gözlerini araladı. "Kim? Akşam gelecekti çete."
"Onlar misafir mi ya? Selim ve Selimin misafiri geldi." Gözlerini hızla açtı ve saate baktı.

Okulda ki Çete 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin