İyi okumalarr:))
1 hafta sonra
Rüyanın ağzından
"Off bu kızlar bizi bekletmekten bir türlü vazgeçmedi."
Söylenen Merte baktım.
"Hazırız merak etme."
Olayların üzerinden tam bir hafta geçmişti. Merve Rüzgar çabuk toparlamıştı fakat Sevgi ameliyat olacaktı. Doktorlar bir hafta sonrası için tarih verdi. Ciğerlerinden ameliyat olması lazımdı, bıçak darbesi zarar vermişti.
Tabi Sevgide ayaklanmıştı ve korkuyla ameliyatı bekliyordu bizde kafayı dağıtmak için bir günlüğüne sapancaya gitmeye karar vermiştik. Hepimize iyi geleceğini biliyorduk. Ailelerimizden zor da olsa izin almıştık ve iki oda ayarlamıştık.
"Sevgi üstünü sıkı giyin biraz da ciğerlerini üşütme. Kartepe orası buz gibidir." Dedi Berkay. "Karışmasan şaşırırdım zaten."
Sevgi sürekli kalp kırıyordu artık. O olaydan sonra psikolojisi bozulmuştu. Sürekli tersliyordu bizi.
"Hadi gençler hadi çıkalım artık."
Mertin lafıyla sırt çantalarımızı taktık ve mekandan çıktık. Kepenkleri kapayınca minibüs tarzı arabaya bindik. Berkay sürüyordu arabayı. Oturdu ve hepimiz hazır olunca gaza bastı.
**********************
Erenin ağzındanBir bardak daha viskiyi tek dıkışta bitirmiştim.
"Artık öleceksin Eren. Biraz ara ver, bir haftadır kaç şişe bitti."
Sude lafını bitirip elini yanağıma getirdi. "Benim için ayakta kal Eren. Benim için." Gözlerine baktım.
"Sude benim dayanacak gücüm kalmadı. O piç kuruları benim çetemi dağıttı." Elime bir şişe daha almamla Sude elimden çekti. "Hayır Eren, buna izin vermem artık."
Sudeye baktım. Güzelliğine. Gözümden yaşlar süzülürken aklıma o gün geldi. Çeteyi kurduğumuz o ilk gün.
Aynı mahalledeydik ama hiç görüşmemiştik birbirimizle, lise ye yeni geçmiştik. Mahallede küçük bir çocuğa araba çarpınca hepimiz başına toplandık tabi çarpan herif kaçmıştı.
Küçük çocuk yoğun bakımda yatarken biz geceleri uykusuz kaldık ve dördümüzde bulmuştuk o herifi. Tabi çocuğun durumu o kadar kötüydü ki altı ay komada kaldı ve durumu her kötüleştiğinde birimiz kan vermiştik ve Can'ın yaptığı o kötü ve hayatımızı bir noktaya taşıyan espri
"Hepimiz kansız olduk."
Güzel günler geçirmiştik. Ta ki o Yaşayan Ölüler hayatımıza girene kadar.
"Onların da sonunu getireceğim Sude, onlar da dağılacak. Kansızların gittiği gibi onlar da gidecek."
Sude yanağıma bir öpücük kondurdu ve bana baktı.
"Beraber alalım, beraber bitirelim." Kafasını göğsüme koyunca kolumun altına aldım.
"Seni seviyorum."
*********************
Selimin ağzındanGözlerimi zorlukla açtım. Belim acayip ağrıyordu. Yerimden doğruldum ve sırtımı duvara yasladım. Dün gece Rüyayla beraber uyumuştum ama sabah yoktu. Gece kulağıma beni çok sevdiğini söylemişti.
"Acıktım"
Hemen kapı açılmıştı. "Yemek saatin daha hazır değil." Dedi Pelin sırıtarak ve karşımda ki yatağa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
Phiêu lưuYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)