Bombaaa gibi bir bölüme hoşgeldiniz gençlikk
Bakalım Mavi Kelebek kim?
Vee bakalım kim ölecek😶
İyi okumalarr:))
"İşte evi burasıydı. Selimle ilk burada tanıştım zaten. Sametin evinde." Dedi Pelin ve ahşap merdivenlerden çıkarttı. Arkadan kocaman bir orman görünüyordu hatta ağaçlardan gözükmüyordu bile diyebilirim.
"Kapı açık." Dedi Berkay ve hızla içeri daldı.
"Rüyaa." Diye bağırdım ve Rüzgarla beraber odalara girmeye başladım. Bir odaya girmiştim. Pencereden liman gözüküyordu. Yatağın üzerinde ipler vardı ve çalışan televizyon.
"Merttt."
Rüyanın sesi gelmişti dışardan.
"İmdaaat!"
Arkada ki cama çıkmamla arabanın içinde debelenen Rüyayı gördüm.
"Bitirdim seni Selim." Dedim ve hızla dışarı çıktım. Araba hareket ederken koşuyordum ama araba orman yoluna girmişti
"Allah kahretsin ya." Dedim araba gözümden uzaklaşırken.
"Nasıl yetişeceğiz şimdi?" Dedi Pelin.
"Tamam ormandan çıkamazlar gidip arayalım." Kaşlarımı çatarak Peline baktım.
"Zekanda problem var. Kesin bilgi." Dedim.
"Pelin bacımm çok mu dizi izliyorsun kocaman orman nasıl çıkamasınlar." Dedi Rüzgar.
"Ne yapacağız peki?"
Çaresizce Berkaya baktım. "Öldürün beni. Ben bunu hakediyorum. Kızı kurtaramadım. Çırpındı gözlerimin önünde ama ben onu kurtaramadım."
"Lan şu arabayı araklasak sıkıntı olur mu?" Rüzgar Berkayın kafasına vurdu.
"Sonra hapishane köşelerinde yaşlanalım öyle mi?"
Ormana doğru yürümeye başladım. "Bulunur belki."
Diyebildim sadece.
******************
Sevginin ağzından"Sevgi, Rüzgarı aramayacağız." Dedi Elif.
"Aramayıp ne yapacağız." Dedim ve kapanan telefonu açtım.
"Kızım yunanistanda onlar. Biz polise gideceğiz."
"Siz şuraya bir de kapıdan girmeyi deneyin gençler. Camdan girince masraf oluyor."
Camı takan camcıya baktım. "Aziz usta yapma ya." Dedim ve Rüzgarın kaydını bulmaya çalışıyordum ki Elif elimden aldı telefonu.
"Ya Rüzgar boşuna strese girmesin biz bir çaresini bulacağız." Dedi Elif ve kendi telefonunu açtı. "Polisi ararız gerekirse." Elinden aldım. "Bence direkt Kansızlara gidelim."
****************
Mervenin ağzındanKorkarak silahın namlusuna bakıyordum.
"İn arabadan." Dedi ve kolumu tutup hızla indirdi.
"Ne yapacaksın bana?" Kolumdan çekiştiriyordu.
"Uçuracağım."
Dedi ve uçurumun kıyısına getirdi.
"Tolgaya da intihar etti deriz. Yoksa senden vazgeçmeye niyeti yok." Başımı salladım.
"Lütfen yapma benim bir suçum yok Eren. Hepsi o arkadaşın yüzünden. Lütfen Eren."
Yalvarıyordum resmen. "Kes sesini." Diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)