Bir anda camekan kırıldı ve içeri taşlar atılmaya başladı.
"Aaah kafam." Diye bağırarak yere oturdu Merve. Ardından silah sesleri gelmeye başlamıştı.
Yere eğildik ve Rüyayı kanatlarımın altına aldım. "Sakın kimse kalkmasın!" Diye bağırırken kızların çığlıkları geliyordu.
"Rüzgaaar!" Diyerek bağırdı Merve. Kapıya yakın bir yerde küçük bir yere saklanmıştı ve korktuğunu belli ediyordu. Mermiler baş ucunda ki dolaba geliyordu.
"Dayan Merve, sakın kımıldamaa." Rüzgar bağırırken herkes korkuyla birbirine baktı.
Silah sesleri kesilmişti. "Yaşayan ölüler çıkın lan dışarıya."
Erenin sesiydi bu. Başımı hafif kaldırdım ve silahları indirdiklerini görmüştüm.
"Ateş etmeyeceğiz çıkın dışarıya." Yavaşca ayağa kalktık ve dışarıya yöneldik. "Kızlar siz çıkmayın." Dedim ama Rüya elimi tuttu. "Biz çeteyiz anca beraber çıkarız."
Merve, Rüzgara kavuştu ve hep beraber dışarı çıktık. Kansızların hepsi, yan yana dizilmişti. Selin ve Sude de Eren ile Savaşın yanındaydı.
Bizde hepimiz yan yana dizildik.
"Bu yaptığınızı yanınıza bırakmayacağımı biliyorsunuz değil mi?" Dedi Eren bağırarak. "Bırakmadın zaten, ama bizde bunu bırakmayacağız senin yanına. Sen de bunu bil."
Bağırırken sesim kısılmıştı.
"Ateş olsanız, cürmünüz kadar yer yakarsınız, neyden bahsediyorsunuz siz?" Dedi Tolga. "Senin kafanın boş olduğundan mesela. Yüzsüz, şizofren, ruh hastası, daha saymamı ister misin?" Diyerek Tolgaya çemkirdi Merve.
"Aşkım sevgiline böyle demen biraz kırıcı oluyor ama." Tolganın lafı üzerine hepimiz Rüzgarı tuttuk.
"Eren şu itlerini al ve siktir git." Diye bağırdım.
Rüzgar ise Tolgaya bağırıyordum. "Seni öldüreceğim Tolga. Seni öldüreceğim." Tolga derin bir iç çekti.
"Evet öldüreceksin ama kalbimde Merveyle beraber öleceğim. O bile beni mutlu ediyor." Rüzgar daha da sinirlenmişti. "Bırakın lan benii." Berkayla beraber Rüzgarı sımsıkı tutuyorduk.
"Bana bakın lan Kansızlar. Öyle kızlara, çocuklara şiddet uygulamakla olmuyor. Yiyorsa bize uygulayın lan." Berkayın lafıyla hepsi kahkaha attı.
"Sana da uyguladık aslan parçası." Dedi Can ve göz kırptı. Sevgi ile Talha direkt Berkayı tutarken ben de Rüzgarı tutuyordum.
"Kışkırtma yapıyorlar sakın kanmayın." Eren işaret parmağını salladı.
"Sudeyle Selinin intikamını çok ağır alacağız sizden. Aklınız varsa korkun, dışarıya asla tek çıkmayın hatta bence yaşamadan ölün."
Eren sabrımı çok zorluyordu. Yumruğumu sıkıyordum.
Islık çalmamla Berkay ve Rüzgar durdu. Gülerek konuşmaya başladım.
"Eren ben senin yerinde olsam bizimle uğraşmayı bırakırım." Eren sırıtarak bıraktı. "Benim yerimde olamazsın zaten."
Güldüm. "Olmak istemem zaten. Benden sana bir tavsiye git dna testi yaptır." Yüzü değişti bir anda.
"Sana şiddet uygulayan ailenden bahsediyorum. Git dna yaptır kurtar kendini. Gerçek aileni bul."
Kireç gibi bembeyaz olmuştu.
"Ne saçmalıyorsun sen?" Derin bir iç çektim.
"Ailenle yani ailen sandığın kişilerle anket doldurdum ve evlatlık olduğunu öğrendim diyorum. Git ve dna testi yaptır en azından sıkıntıdan kurtulursun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)