Heyecan dolu bölüme hoşgeldiniz gençlikk:))
Olaylara katmak istediklerinizi buraya alabilirim:)
Final için şu an 35 düşünülüyor tabi kurgu uzarsa kitapta uzar, aklımda var birşeyler. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuzz??
İyi okumalarr:)
*****************************
2 Hafta sonraRüyanın ağzından
Pencereden dışarıyı izliyordum. Kalabalık caddeyi.
Mekanda yangın çıktıktan sonra tam iki hafta geçmişti. Yanan yerleri tadilat ettirmiştik ve en önemlisi de hiç birimizin burnu kanamadan kurtulmuştuk. Düşman çok olunca da kimin yaptığını bilemiyorduk.
Çekyata uzanıp telefona baktığımda Mertin attığı mesajı gördüm.
"Rüya'm öğlen gelsene, yemek molasında beraber yemek yeriz."
İstemsizce tebessüm ettim ve hemen yazdım.
"Hmm, olabilir aslında💕"
Hemen mesaj geldi.
"O zaman görüşürüz😘😘"
"😍😘"
Yazdıktan sonra hızla kalktım. Giyinmek için odaya doğru giderken telefonum çalmıştı. Tanımadığım numaraydı. Merak edip açtım.
"Efendim"
"Merhaba Rüya ben Pelin."
Tüylerim diken diken olmuştu bir an.
"Sana diyeceklerim var ve gerçekten çok önemli. Müsaitsen sizin evin aşağı caddesinde bir cafe var. Buluşalım mı?"
Bunun bir tuzak olabileceğini düşündüm, Selimden ses yoktu ve ne zaman ses olmasa, sesi çıkıyordu ve fazlasıyla gürültülü.
"Gelemem, işim var."
"Selim çok kötü, eğer gelirsen seni bilinçlendireceğim. Mert ve sen tehlikedesin. Artık Selimi tutamıyorum."
"Ben bu numaraları yemem. Bir daha beni arama."
Dedim ve telefonu kapadım.
Babam işe, annem de teyzeme gitmişti ve ben yalnız kahvaltı yapmayı sevmezdim. Üstümü giyinip mekana gitmeyi düşünmüştüm.
*************************
Berkayın ağzındanHunharca kahkaha atıyordum. Oldum olası bu çizgi filme bayılırdım. Aklıma hep pazar sabahları gelir, evde ki herkes uyurken kısık sesle açıp izlediğim tom ve jerry.
Ben hep Tom'u sevmiştim ve o jerry'i yakalayamadığı anlar sinirden ölürdüm. Mantıklı düşününce jerry'i seven insanların yarısı farelerden korkuyordu ve bu benim hep tuhafıma gitmişti.
Büyüyünce de Yaşayan Ölüler evinde izliyordum. Şu an ki gibi.
Kepenklere birisi vurunca kalktım ve açtım. Camekandan Merve, Elif ve Rüya belirdi. Kapıyı açınca içeri girdiler.
"İstesek denk gelmeyiz." Dedi Rüya gülerek ve oturdular.
"Kızlar ben bugün çok doluyum, bir ödevim var. Okulun kütüphanesine gideceğim. Rüzgar da benle gelecek." Dedi Merve halinden bezmiş bir vaziyette.
"Bende açıktan okumak için başvuru yapmaya karar verdim. Hem bakarsın diploma alır güzel bir iş sahibi olurum."
Rüya ve Merve, Elifin sırtını sıvazladı. "İnşallah öyle olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
PertualanganYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)