Bir anda belimi bir el kavradı ve ağzımı bir bezle kapadı.
"Çok eğleneceğiz çok."
Dedi Eren ben kollarında debelenirken. Gözlerim kararırken Savaşın arabanın kapısını açtığını gördüm ve gözlerimin kapanmasına engel olamadım.
*******************
Mertin ağzındanMekanda oturuyorduk hep beraber. "Yarın bowling oynamaya gidelim mi?" Dedi Sevgi. "Olur, akşamüstü gidebiliriz." Herkesin gözü üzerime çevrildi.
"Olur gideriz." Dedim gülümseyerek. Rüyanın yanağına bir öpücük kondurdum. "Gidelim mi?" Başını salladı. "Bana uyar." Beraber kalktık. "Hadi gençler iyi geceler."
Telefonuma mesaj gelmesiyle durdum. Herkesin telefonuna geldiğine göre gruptan gelmişti.
'Gençler biz Elifle bir gün kaçamak yapmaya karar verdik. Küçük bir tatil yapacağız. Merak etmeyin;)'
Talha yazmıştı bu mesajı.
"Yaa ne güzel, romantik bir tatil." Dedi Sevgi. Başımı salladım.
"Hayır bu bir tuzak."
********************
Erenin ağzındanArabada sırıtarak gidiyordum. Arabayı süren Savaşa baktım. "Bakalım kardeşim dedikleri insanları perişan halde görünce neler yapacaklar?" Dedim.
"Bende merakla bekliyorum diyebilirim." Dedi.
"Ne oluyor?"
Gelen sesle arka koltuğa baktım. Elif baygın yatıyordu, Talha ise hareketlenmeye başlamıştı.
Talhayı bayılttıktan sonra telefonundan Elife mesaj attım. Elif inince onu da bayılttım ve Talhanın telefonundan şüphe çekmemeleri için gruba mesaj yazmıştım.
"Uyanıyor herhalde." Dedi Savaş. "Sanırım." Dedim ve arka koltuğa doğru uzanıp cebimdeki pamuğu burnuna tuttum. Hareketleri kesilmişti. Yerime oturdum.
"Ne yapacağız bir fikrin var mı?" Başımı salladım. "İkisinide güzelce eziyetler edeceğiz sonra mekanın kapısına atarız. Aklımda daha başka planlarda var." Dedim sırıtmaya devam ederken.
******************
Selimin ağzındanYerde ki cam kırıklıklarına bakıyordum.
"Aklım almıyor Kaan. Ben numara yapıyoruz zannederken meğer onun duyguları gerçekmiş. Aslında gerçek değil, öpüp kaçmak neymiş."
Kaan derin bir iç çekti.
"Kanka ben anlamıştım daha önce. Senden etkileniyordu belliydi tabi sen Rüyaya olan aşkından göremiyorsun." Başımı salladım.
"Görmeyeceğimde. Ben Rüyaya sırılsıklam aşığım. Bu oyunu bitireceğim. Yaşayan ölülerede ayrıldık der geçerim." Kaan başını salladı.
"Aynen kanka, zaten artık gideceğiz. Rüyayı alıp gidecektik iyi olur." Başımı salladım ve odama geçtim. Yatağa doğru uzandım. Yatağın kenarında duran çekmecenin üstünde ki radyoyu açtım ve çekmecede ki Rüyanın fotoğrafını aldım elime.
Sezen aksunun 'Ben sende tutuklu kaldım' şarkısı çalıyordu. Tam beni ifade eden sözlerdi.
'Ben sende tutuklu kaldım
Kendi hayatımdan çaldım
Yedi cihan dolaştım
Bana mısın demiyor...'Rüyanın büyüleyici güzelliğine tutuklu kalmıştım. Belki büyük bir hata yapıyordum, ama kalbime söz geçiremiyordum. Olmuyordu.
Telefonumu aldım ve Peline mesaj yazmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)