Selamünaleyküm gençliik:)
Özlediniz mi çeteyi?
Şahsen ben bile özlemişim ve fazla dayanamadan bu hasret sona ersin diyerek bu özel bölümü yazmaya karar verdim:))
Bu arada yeni hikayem olan "Sen Olmasan" adlı kitabıma göz atın derim:)
Keyifli okumalar:)
Mert'in ağzından
Gözlerimi yavaşca açtığımda perdeye vuran güneşi fark ettim. Saçlarımı kaşıdım ve Rüyaya baktım, daha uyuyordu. Mira gece biraz huysuzluk çıkarmıştı ama şimdi o da beşiğinde mışıl mışıl uyuyordu.
Bir an gözlerim dolmuştu. Bu manzarayı görmek için çok uğraşmıştım belki ama değmişti. Bugün Mira'nın birinci yaş doğum günüydü.
Rüya gözlerini araladı ve bana baktı.
"Günaydın Mert."
Dedi ve gözlerini ovuştururken hızla doğruldu.
"Hii bugün Mira'nın doğum günü, bütün gece sen uyurken hazırlıklarla uğraştım Mert." Dedi ve doğruldu. Kollarımın arasına alıp kendime doğru çektim.
"Tamam canım acele etme, daha erken. Akşam gelecek herkes. Hem kızlar gelmeyecek mi sana yardıma. Elifler bu yüzden egede ki tatillerinden döndüler." Başını salladı.
"Doğru gelecekler bana yardım etmeye." Dedi ve yanağıma bir öpücük kondurup geri uzandı. Bende uzanınca başını göğsüme yasladı.
"Mert geçmişi özlüyor musun?"
Sorduğu soru biraz kafamı karıştırmıştı. Geçmişte daha gençtik, daha bol zamanımız vardı. Güzel anılarımız olduğu gibi kötü geçen anılarımız da vardı tabi ama hepsinin üstesinden gelmiştik. Hem şimdi ki deneyimimiz daha başkaydı. Ebeveyn olmuştuk artık. Ben kız babası olmayı çok sevmiştim hem. Çetede dağılmamıştı hatta Umut ile Mira'yla daha da büyümüştü bence.
"Tabi ki şimdi Rüya. Geçmişin güzelliği hâla var ama bence de şu an daha iyi. Hem çete dağılmadı hem de ebeveyn olduk. Yoksa sen geçmişi mi özlüyorsun?" Başını salladı. "Ben sen yanımda olduğun sürece geçmişe bakmam ki."
Gülümsedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. O sırada beşik sallandı ve Mira beşikte kalktı.
"Ah bir de Mira konuşmaya başlasa. Anne dese, baba dese. Mama kelimesinden başka birşey bilmiyor."
Güldüm.
"Aynı babası işte, ben iki yaşında konuşmaya başlamışım Rüya."
Mira'yı kucağına alıp yanıma oturdu.
"Kızımm, Miraa'm bugün senin doğum günün mü?"
Rüya severken Mira'ya baktım.
"İyi ki doğmuşsun be kızım."
Dedim ve Rüyaya baktım.
"Rüya gel iddia'ya girelim. Mira ilk baba diyecek." Rüya güldü. "Saçmalama Mert sen işe gidiyorsun ama bütün gün benimle tabi ki anne diyecek."
Güldüm ve parmağımı uzattım.
"Tamam iddia'yı kabul ediyor musun?" Parmağını getirmişti.
"Ediyorum lan." Sırıttım. "Baba derse iş yerinin düzenlediği iki günlük şile gezisine gitmeme izin vereceksin."
Güldü.
"Anne derse de sen bizim kızların gideceği tatile Mira'yı da alıp gitmeme izin vereceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)