Introducere

1.9K 106 8
                                    

Jeon Jungkook, a devenit in primul an de după absolvirea facultății de medicina unul dintre cei mai apreciați psihologi din oraș. Cine ar fi crezut ca Jungkook tipul timid și retras la doar douazeci si cinci de ani ar putea deveni unul din cei mai apreciați doctori? Nimeni probabil.
Judecat de familie pentru decizia de a urma psihologia și nu chirurgia acesta a părăsit orașul natal, Busan pentru a își îndeplini visul. Fără susținerea celor mai importante persoane din viața sa și înjosit pentru ca, in facultate ii plăcea sa fie diferit, schimbându-și culoarea parului și folosind balsam de buze. Glumele pe seama orientării sale sexuale era o mulțime, dar, nimic nu îl făcea sa renunțe la visul sau.
Min Yoongi, unul dintre cei mai nedoriti pacienți din oraș, a fost, nu de mult, unul din cele mai iubiti idoli din tara.După crima care i-a marcat dezvoltarea psihică și anume uciderea părinților săi în Daegu, acesta a devenit foarte gol pe dinăuntru și violent. Mulți psihologi au încercat sa pătrundă in mintea sa, dar fără rezultat.
Putine sunt momentele in care Yoongi nu suspina, privește in gol sau se rănește, putine sunt nopțile in cere acesta se trezește plângând și transpirat tot. Din cauza acesta, unica lui matusa decide ca ar fi mai bine pentru tânărul de douazeci si șapte de ani sa stea internat într-un centru de permanenta al persoanele cu probleme psihice. Vestea venind ca un fulger pentru acesta, acceptând într-un final.
Centrul de permanente al persoanelor cu probleme psihice din Seoul este unul din cele mai apreciate centre, unde doctorii precum Jungkook profesează plin de optimism și plăcere.
Va reuși oare Jungkook sa trateze rănile încă deschise ale lui Yoongi?

Gray // YoonKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum