19

661 73 8
                                    

— Yoongi-hyung ! Tu și gura ta. S-a revoltat Jungkook văzând marea de fotografi din jurul casei.
Era opt dimineața, ceea ce înseamnă ca Jungkook ar fi trebuit sa fie deja la centru. Dar cum sa iesi din propria curte când cinzeci de oameni mai au puțin și se arunca peste gard, pentru o nenorocita de poza?
— Jungkook? Nu trebuia sa fi la centru? In sufragerie si-a facut apariția Yoongi îmbrăcat într-un tricou de al lui Jungkook care ii ajungea pana la genunchi, ciufulit in timp ce își freca ochii leneș.
— Trebuia, dar ce sa vezi? N-am loc sa ies din propria curte.
— Sunt o mulțime. A constatat Yoongi privind pe geam.
— Așa se pare. Mi-am luat liber astăzi, Namjoon a zis ca este în regula . Jin-hyung aparent se descurca la centru. A soptit suav acesta in timp ce și-a strecurat mâinile pe sub tricou, plimbându-și nestingherit mâinile pe corpul sau, obținând un mârâit din partea lui Yoongi.
— Kookie. Nu cred ca este o idee buna, a mârâit ușor Yoongi ascunzându-și fata după umărul lui Jungkook.
— Shh, l-a liniștit Jungkook. Nu am sa fac nimic din ceea ce nu o sa vrei, lasă-mă sa te alint.
Jungkook știa ca Yoongi încă nu trecuse peste evenimentele dintre el și Mark, nu-și dorea să-l rănească ci sa ii ofere putina plăcere. Yoongi și-a înfășurat mâinile in jurul lui Jungkook precum o aprobare pentru cel mai mic.
— Te iubesc, a soptit Jungkook la urechea sa înainte a ii prinde lobul ușor între dinti.
— Și eu te iubesc, a mârâit Yoongi care se abtinea sa nu geama.
— Nu te abține, a soptit Jungkook care lasă săruturi pe gâtul acestuia. Vreau sa te aud.
— E-Eu.
— Iubire, nu am sa te rănesc. Nu trebuie sa îți fie rusine de mine, a spus înainte de a îl ridica de pe podea.
— Nu sunt obișnuit, a mormait rusinat Yoongi care se agățase de Jungkook.
— Te învăț eu, i-a soptit dulce Jungkook ridicându-i tricoul pentru a continua sa lase săruturi fierbinți pe pieptul și brațele băiatului, obținând mici gemete de la bărbat lucru care îl bucura pe Jungkook și îl făcea sa se simtă foarte excitat, știa ca jocul dintre cei doi avea sa se sfârșească cu un dus lung și rece pentru el dar nu-l interesa.
— Kook, a mârâit Yoongi când a simțit ca Jungkook se apropia tot mai mult de marginea boxerilor săi.
— Ai încredere in mine? L-a întrebat Jungkook ridicându-și privirea pentru a îl putea privi pe bărbatul care a aprobat din cap. Închide ochii și relaxează-te, a spus înainte de a continua sa lase săruturi mici și dese pe abdomenul acestuia. Jungkook era foarte atent la reacție pe care bărbatul le avea, observând ca erectia sa parea sa fie ușor dureroasa a început sa-i maseze membrul prin materialul boxerilor in timp ce continua sa-i sărute abdomenul.
— Saruta-ma, a ordonat Yoongi care încerca sa nu geama prea tare, Jungkook a zâmbit dulce și i-a captat buzele într-un sărut dulce în timp ce ii elibera erecția de boxeri pentru a ii oferi și mai multă plăcere. Yoongi a gemut in sărut când a simțit ca Jungkook a început să și miște mâna de sus in jos pe toată lungimea sa.
Când buzele lui Jungkook le-a eliberat pe cele ale lui Yoongi acesta l-a privit trist.
— Închide ochișorii, a soptit Jungkook coborând spre erecția sa.
Yoongi și-a închis ochii făcându-l pe Jungkook sa zâmbească mulțumit înainte de a ii cuprinde ușor membrul între buze, trecându-și capul ușor peste capul sau.
— Kook-Ah!  Chiar dacă nu era genul de bărbat care sa ofere orale, Yoongi merita tot ceea ce este mai bun. Jungkook făcea mișcări lente trecându-și adesea limba peste capul membrului sau. Kook-ahh, Kook. Jungkook si-a ridicat privirea spre Yoongi care respira ușor greoi. Mai repede, a mormait Yoongi iar Jungkook i-a cuprins toată lungimea, obținând un geamăt lung. Mâna dreapta s-a încleștat in parul lui Jungkook indicându-i ritmul pe care și-l dorea, bărbatul s-a conformat și a schimbat ritmul făcând și mișcări circulare. La dracu, a înjurat Yoongi gemand. Mâna stânga a lui Jungkook freca baza membrului in timp ce gura sa se ocupa de capul membrului făcându-l pe Yoongi sa geama necontrolat și să-l tragă brutal pe Jungkook. Kook, e-eu, ahh, n-nu.
Jungkook a înțeles ce încerca Yoongi sa spună și i-a eliberat membrul capturându-i buzele într-un sărut in timp ce mâna sa încă ii freca membrul într-un ritm alert, unghiile lui Yoongi zgâriat violent spatele lui Jungkook din cauza miilor de senzații de pe care le simțea. Când Yoongi era aproape de orgasm, unghiile sale înfigandu-se violent in spatele lui Jungkook in timp ce corpul sau s-a arucit iar lichidul alb a acoperit palma lui Jungkook.
— Te-ai descurcat minunat, iubire. A spus eliberându-i buzele, Yoongi a deschis ochii observând modul in care Jungkook lingea într-un mod provocator toată sperma de pe mâna sa. Este dulce, a șoptit sărutându-l din nou.
— Îmi pare rău, a mormait Yoongi gândindu-se la spatele sau.
— Eu ar trebui să-mi cer scuze, puiule. Te-am umplut de semne.
— Sunt doar al tău, a soptit Yoongi cuprinzându-l in brațe.
— Și eu doar al tău, a răspuns Jungkook. Dar, trebuie sa merg sa scap de problema mea.
— As putea..
— Shh, și-a pus un deget peste buzele sale. Ma descurc.

Gray // YoonKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum