După ce s-a asigurat ca Jungkook a adormit, Yoongi s-a ridicat cu grija de pat fără să-l trezeasca pe acesta, apucand din șifonierul sau un hanorac negru și o pereche ochelari și asemenea unei pisici a ieșit din camera.
Ceasul indica ora douazeci, ceea ce însemna ca Taehyung și Jimin sigur nu mai erau la agenție, ofta învins apucandu-și portofelul care era gol
O plimbare pe jos nu strica și-a spus in gând înainte de a iesi pe poarta, acum, era un alt om, mult mai sigur pe el, privea prin ochelarii de soare drept înainte.
Eram model, ce gluma buna! Rapper e mai bine, se gândi in timp ce pasea leneș pe străzile Seoul-ului .
A trecut ceva timp de când nu am mai văzut orașul prin ochii unui simplu om. se gândi înaintând spre cartierul unde știa ca locuiește Jimin.
O sa ma bată managerul ca am ieșit singur. La acest gând, a pufnit într-un ras colorat apăsând soneria de la poarta și așteptând ca Jimin sa-i răspundă.
— Da, vin! Nu ma bate așa, a țipat Jimin. O sa o dărâmi! A spus in timp ce răsucea cheia in broasca.
— Pune mai ceva pe tine, o sa îți cada ouăle. A spus Yoongi privind ținuta in care apăruse Jimin.
— Mi-a fost dor de tine, hyung. A spus Jimin sărindu-i in brațe, prosopul părăsindu-l in cel mai neașteptat mod, făcându-l pe Yoongi rada și pe Jimin sa roșească. Am mai văzut oua, stai liniștit, a glumit Yoongi.
Jimin a plescăit din buze și si-a ridicat prosopul de pe podea.
— Ma duc sa ma schimb, simte-te ca acasă. A spus și a dispărut la etaj.
Yoongi a oftat obosit și s-a dus in sufragerie privind momentele care erau atent pictate pe peretele din spatele canapelei. Își putea aminti aniversarea lui Jimin la care Taehyung a apărut îmbrăcat in clovn și a vărsat frișcă pe Jimin, sau momentul in care Jimin i-a spus lui Taehyung care era foarte beat ca or sa aibă un copil, făcându-l pe Taehyung sa se ia la palme spre amuzantul lui Jimin care se abtinea sa nu rada.
Oare, noi o sa fim vreodată așa? S-a întrebat Yoongi in timp ce își ștergea o lacrima, se simțea singur și, când in final îl găsise pe Jungkook se simțea nesigur.
— Deci, pe unde ai umblat? A întrebat Jimin făcându-l pe Yoongi sa își întoarcă capul.
— Am fost internat, a spus ridicând din umeri și urmându-l in bucatarie.
— De ce nu m-ai anunțat?
— Nu am avut timp, a continuat leneș așezându-se pe un scaun.
— Soju sau vodka?
— Soju. Dar te avertizez, a spus pe un ton serios. Dacă iar ma îmbeți, nu știu ce îți fac!
Jimin a pufnit ușor și a turnat in doua pahare Soju.
— Deci, pana la urma care este motivul pentru care ai venit ?
— Nu-l merit, a mormai înainte de a da peste cap paharul de soju.
— Pe cine?
— Pe Jungkook, a spus trecându-și mâinile prin par frustrat.
— Ce te face sa crezi asta?
Yoongi a inspirat adânc și și-a închis ochii.
— Totul.
Jimin s-a încruntat văzând situația in care se afla Yoongi, îl respecta mult pe acesta și îl aprecia enorm pentru ca niciodată nu renunța la ceea ce își dorea și ar fi fost in stare sa mute și munții pentru a supraviețui.
— Iti bati joc de mine? A întrebat Jimin pe un ton ușor ridicat.
— El este frumos, are o cariera de succes plus de asta, orice femeie de pe planeta i-ar cădea la picioare fără sa se străduiască prea mult. Eu ce am? Nu mai am nimic.
— Hyung, te respect, a spus făcând o pauza băiatul. Dar, da-mi voie sa te fac cretin. Yoongi doar l-a privind turnând lichiul in pahar. Te desconsideri prea mult, a spus calm Jimi. Faptul ca ai o afecțiune psihică nu te decade, te fac diferit ceea ce nu însemna neaparat ca e greșit. Nimeni nu este perfect, hyung. Trebuie sa înțelegi asta, tu ești diferit și puternic. Ai muncit enorm pentru cariera ta, ai schimbat atâtea spitale și ti-ai răpit singur dreptul la fericire. Te-ai izolat de toți, când ai fost ultima data fericit cu adevărat?
— O sa ma prefac ca nu am auzit ca m-ai făcut cretin, a spus calm Yoongi. Uita-te la mine, la dracu! A țipat Yoongi. Dacă bate putin mai tare vântul pe strada e posibil sa ma sufle, tu te-ai uita la unul ca mine?
Jimin s-a apropiat de hyung-ul sau și l-a îmbrățișat.
— Știu ca îți este greu, hyung. Nu ești singur, a soptit Jimin strângându-l tare in brațe. Ne ai pe noi, pe noi toți. Niciodată nu ai fost singur, Jungkook te place, a spus Jimin și inima lui Yoongi aproape a uitat ca trebuie sa pulseze sânge. Ii este teama sa nu te rănească, de aceea încearcă sa te tina la depărtare.
— De unde știi?
— Mi-a spus Jin-hyung zilele trecute, se vaită ca a ajuns consilierul indirect al lui Jungkook.
Yoongi s-a desprins din imbratisare.
— In fine, a spus calm. Dacă ma place nu are decât sa vina sa ma caute, a spus impasibil Yoongi. Vreau sa ma întorc acasă și sa fiu doar eu cu mine in viața mea monotona și plicticoase .
Jimin a aprobat scurt din cap.
— Așteaptă-ma aici. Câteva momente mai târziu, Jimin s-a întors cu un mai multe bancnote. Tine, o sa ai nevoie de ei.
— Nu pot, nu am nici măcar o piesa.
— Nu trebuie. Te iubesc, a spus Jimin și l-a îmbrățișat strâns. Doar, doar ai grija de tine.
Yoongi se simțea norocos și prost in același timp. Știa ca Jimin îl iubește și ar fi făcut orice pentru ca acestuia sa ii fie bine.
— Îmi pare rău, Jimin. Nu sunt un hyung bun.
— Vorbești prostii, a plescăit nemulțumit Jimin.
— Unde e Taehyung?
Jimin și-a dat ochii peste cap.
— La Londra pentru următoarea perioada, să-l ia dracu de serial! S-a bosumflat Jimin și Yoongi a ras. Turbez aici, a oftat.
— Haide sa turbam împreuna, a sugerat Yoongi.
— Se poate mai rău? Dimineața voiam sa mi-o trag cu vaza de pe hol.
— Ești...
— Minunat, frumos?
— Jimin, și-a continuat ideea Yoongi oftând. Trebuie sa plec, noapte buna domnule " hormonii mei o iau razna și ma fut cu vaza".
— Noapte buna și tie, hyung.
CITEȘTI
Gray // YoonKook
Fanfiction" Fa-l sa tacă, Kookie! Sta acolo in colț, e îmbrăcat in negru și rade de mine..." " Hyung..." Cover: @biancastoica8