" A trecut ceva timp " s-a gândit Jungkook in timp ce îl privea pe Yoongi care ii dormea in brațe. " Omule, cum am putut sta atâta timp departe de el?" A continuat sa-l sărute pe acesta pe obraji, frunte, maini, gât.
— Ești atât de frumos, Yoongs. A mormait Jungkook continuând să-și sărute iubitul.
^^^
— Ar fi trebuit să-mi spui ca te întorci mai devreme, Jungkook! A țipat Namjoon . Omule, ți-am dus dorul.
— Vrei sa nu mai tipi? A oftat Jungkook turnând cafea in cești. Yoongi încă doarme.
— Jungkoo—Au! Pentru ce a fost asta, hyung? A întrebat Jimin frecandu-și cucuiul.
— Nu mai tipa, Jimin. Yoongi sigur doarme. Neața, Kookie, Iubire.
— Tu nu trebuia sa fi la spital? Și-a ridicat Namjoon întrebător sprâncene spre Jin.
— Ha, doar nu puteam sa-l ratez pe Jungkook.
— Vorbim noi acasă.
— Am ratat ceva? A murmurat somnoros Yoongi frecandu-și ochii.
— Ți-am zis ba ca îl trezești? L-a împuns Jungkook pe Namjoon cu un bețișor.
— Respesctati hyungul!
— Cine vorbea. A ras Yoongi așezându-se pe scaun.
— Tu ai fi o piatra minunata. A ras Jimin.
— Știu, nu?
— Iar te alinți.. A constat Jin amuzant.
— Meh, m-ați prins. Și-a ridicat mâinile in semn de predare. Mi-a fost dor de idiotul ăla. Arătam spre Jungkook.
— Si eu care ți-am adus tort. Taehyung a lăsat o cutie destul de mare pe măsuță din sufragerie.
— Și de tine, Taehyung!
— Aolo, domnule Min. A tușit Jungkook.
— Am adus vodka! A spus Hoseok fericit.
— Am belit-o. A constatat Jin așezându-se pe un scaun. Fi hyung-ul lor mi-a spus, sunt băieți faini a mai spus, ca beau ca porcii.. asta nu mi-a mai spus! A oftat Jin facăndu-i pe toți aa rada.
— Nu e chiar așa. A spus Hoseok scoțând trei sticle.
— Frate, te auzi? Ultima data ai fost atât de beat încât rugai dușul sa nu mai plângă. Și sa nu pomenim de Jimin care dădea limbi unei pungi de fruncte congelate . Namjoon, Namjoon a dormit in cușca câinelui. Dar, da. Nu e chiar atât de rău.
— Când o spui tu suna naspa, hyung. A ras Hoseok.
— Bețivilor. A adăugat Yoongi.
— A vorbit Yoongi care s-a îmbătat atât de rău încât a intrat peste doamna Kang in casa pentru ca a greșit strada.
Toti au început sa povestească despre petrecerile cu băutura care au avut loc in perioada in care Jungkook era plecat, făcându-l pe acesta sa se simtă in plus. Și-a luat cu grija hanoracul și a plecat.
"Ma bucur pentru tine, Yoongs. Chiar nu mai ai nevoie de mine. A ras trist mergând prin ploaie."
CITEȘTI
Gray // YoonKook
Fanfiction" Fa-l sa tacă, Kookie! Sta acolo in colț, e îmbrăcat in negru și rade de mine..." " Hyung..." Cover: @biancastoica8