— Jungkook... te-ai trezit ? Mama sa ciocanea la usa de câteva minute.
— Yoongs.. lasă-mă sa dorm.. A mormait drept răspuns Jungkook trăgându-și pătura pe cap.
— Jungkook! Nu ma ignora! S-a răstit mama sa, dând perdelele. Te aștept jos, ti se răcesc gogoșile.
— Mama? S-a răsucit Jungkook căzând din pat făcând-o pe mama sa sa rada.
— Buna dimineața, Jungkook. Te aștept.
— Da, da.
^^^
— Ma bucur atât de mult sa te văd fiule ! Și-a îmbrățișat tatăl fiul. Chiar ma gândeam ca nu am sa te niciodată decât la televizor.
— Și eu ma bucur sa va văd. Chiar îmi era dor de gogoșile mamei. A zâmbit sincer.
— Și? Nu ai nici o relație? Cum de ai venit singur ? Și-a ridicat mama sa sprâncenele.
— Ba da. Chiar am.
— Cum o cheamă? A adăugat tatăl sau.
— Îl cheamă Yoongi.
— Aaa, deci pe el îl strigat in somn. A spus amuzata mama acestuia.
— E un el? A strigat tatăl sau. Nici sa nu aud.
— Bine! Atunci plec. A răspuns impasibil Jungkook ridicându-se de pe scaun. Credeam ca o sa ma înțelegi, cumva. Urcând scările spre dormitorul lui. Ieșind cinci minute mai târziu cu rucsacul in spate.
— Jung—
— Îmi pare rău ca n-am putut sa fiu fiul pe care vi l-ați dorit.
— Nu mai ești fiul nostru! A țipat tatăl sau.
— Niciodată n-am fost! A ras trist Jungkook. Ai grija de tine, mama.
Mama lui Jungkook știa ca soțul sau poate avea un temperament ușor enervant uneori și regreta enorm ca acesta își vărsa furia pe Jungkook. Femeii ii lipsea foarte mult fiul sau și chiar își dorea să-l cunoasta pe acest, Yoongi.
După ce Jungkook a plecat din Seul totul a fost trist pentru Yoongi. Nu voia sa recunoască ca era depedent de Jungkook, și-a comandat mâncare, și-a făcut un dus și s-a asezat in pat privind in gol.
— E atât de liniște fără el.. A oftat Yoongi ridicându-se din pat și îndreptându-se spre șifonierul lui Jungkook pentru a lua un tricou. Îmi e mare. A ras când a văzut cât de lung ii era. Mie dor de tine, Kookie..
In Daegu Jungkook se cazase la un hotel, gândul ii fugea la Yoongi. Ii era dor de el, își făcea griji pentru el .
— Off, Yoongs.. ce îmi faci tu mie? S-a întrebat pe sine Jungkook privind pe geam. Sper, sper.. sa ajute asta. Dacă nu, nu știu ce ar mai putea funcționa. Te iubesc, fraiere.
CITEȘTI
Gray // YoonKook
Fanfiction" Fa-l sa tacă, Kookie! Sta acolo in colț, e îmbrăcat in negru și rade de mine..." " Hyung..." Cover: @biancastoica8