— Cum nu știi unde e? Ești prost, Jimin?! nervozitatea din glasul lui Jungkook putea fi simțită de pe alt continent. Yoongi nu ajunsese acasă la cât spusese, nu răspundea la telefon iar Jimin era in Daegu cu Taehyung. Discutam noi când te întorci, nu ma interesează cine dracu ești! O sa ma asigur ca nu o sa mai ai nevoie de machiaj pentru următoarele spectacole. a urlat frustrat închizând apelul și apăsând pedala de acceleratie.
Știa ca dacă Yoongi nu era cu Jimin, avea sa fie in studio pregătind noul album, pierdut in gândurile sale nici nu a realizat când aproape a dărâmat usa studioului lui Yoongi rămânând împietrit la imaginea din fata sa.
— Să-mi spună cineva ca e un coșmar ! a țipat ridicându-l cu grija de pe podea și privindu-i mâna rănită și chipul palid.
— Cine ești? o voce necunoscuta s-a făcut auzita din spatele lui Jungkook. Domnul Min nu o sa fie bucuros dacă o sa te vadă aici. a adăugat aceasi voce enervandu-l mai tare pe Jungkook.
— Taci dracu din gura! s-a răstit acesta înainte de a iesi cu Yoongi pe brațe.
Un drum de nici zece minute pana la centru in acele momente lui Jungkook i s-a părut cel mai lung din viața sa. Știa ca Yoongi exagerase cu pregătirile pentru lansare, ar fi trebuit să-l oprească mai devreme. Se certa mintal pe sine pentru ca nu a putut sa aibă grija așa cum promisese de acesta. Ajuns intr-un final la centru a intrat direct peste Namjoon care mai avea puțin și i-o trăgea lui Jin pe birou.
— Ce dracu? Ce dai busna așa, Jungkook? a întrebat nervos Namjoon așezându-se cravata.
— Fă-l sa-și revină, hyung.. sunt pierdut fără el... a izbucnit in lacrimi acesta prelingăndu-se lângă canapea.
— Ești așa prost uneori, Joon. vocea calma și calda a lui Jin s-a făcut auzita, înainte de a îl cuprinde pe Jungkook intr-o îmbrățișare in timp ce Namjoon privea mâna rănită a lui Yoongi. Nu mai plânge, Kook. O sa fie bine. a spus cald și calm Jin ștergându-i lacrimile.
— Nu e tăiat foarte grav, dar e foarte slab și pare acțiune in urma unei criza de nervi. Ceea ce înseamnă ca psihic, încă, nu e vindecat complet. O să-l bandajez și îl mutam la tine in birou, ii punem o perfuzie și mai vedem noi. a spus in timp ce își freca ceafa Namjoon .
— Adică.. e schizofrenic? a murmurat îngrozit Jungkook.
— Ah, nu! Puțin instabil psihic, o sa fie bine, Kook. Promitem! a spus Jin linistindu-l.
— E nu mai vina mea! a țipat îndurerat Jungkook lovindu-l pe Jin, momentan in care Namjoon l-a injectat cu calmantul specific celor cu probleme de comportament.
— Sunt bine, Joon. Nu trebuia sa faci asta. Îl iubește. a spus tușind ușor Jin. Ma duc după perfuzie, vezi cum scoți cioburile alea.
— Min Yoongi, deci. L-ai făcut pe insensibil sa iubească. Ești cu adevărat uimitor. a constat acesta in timp ce scotea cu atenție micile bucatele de sticla din mâna lui Yoongi.
CITEȘTI
Gray // YoonKook
Fanfiction" Fa-l sa tacă, Kookie! Sta acolo in colț, e îmbrăcat in negru și rade de mine..." " Hyung..." Cover: @biancastoica8