12

731 77 8
                                    

Printre teancurile de dosare ale lui Jungkook in biroul sau puteai găsi și teancuri de partituri, partituri pe care Yoongi le cara după el in încercările sale disperate de a termina piesa pentru Taehyung.
Lui Jungkook ii plăcea să-l privească pe Yoongi când lucra și arunca ghemotoace de hârtie in el când acesta se holba la el, nu se supăra. Pe de alta parte, Yoongi încerca pe cât posibil sa nu fie foarte lipicios cu Jungkook, considera ca nu este suficient pentru bărbatul care își purta halatul de medic cu mândrie.
Yoongi era captivat de un film Naruto, erau momentele sale de liniște in care ii plăcea sa nu fie deranjat, mereu ii plăcuse de Sasuke. Sasuke era singuratic ca și el, muncitor ca și el și rece, deși avea multă iubire de oferit. Văzând ca Yoongi era atent la televizor s-a gândit ca ar fi bine sa își facă un dus, avea un miros dubios pe el făcându-l sa strâmbe din nas in timp ce își scotea hainele.
— Put ca un sconx, a spus in timp ce îsi rada leneș barba. Niciodată nu-i plăcea sa aibă barba, i se parea ca îl face sa arate rău.
Gândindu-se la acțiunile sale din ultima vreme și la apropierea dintre el și Yoongi, boxerii au început sa ii fie ușor strâmți. Ce îmi faci tu mie, Yoongs? A spus intrând in dus și pornind apa rece, nu regreta nici un moment faptul ca se apropiase atât de mult de Yoongi. Se simțea nesigur și trist la gândul ca poate cel mai mare îl vede pe acesta doar ca doctorul sau și nimic mai mult. De ce ar vrea un producător celebru sa aibă o relație cu un psiholog care tratează bolnavii instabili psihic? Prins in propriile gânduri nu a realizat ca uitase usa băii larg deschisă, pe ea intrând liniștit Yoongi care auzise dușul și fără sa gândească de doua ori a intrat in baie.
"Niciodată nu am sa fiu suficient de bun pentru el." S-a gândit acesta in timp ce ii privea corpul de după perdea. "Yoongi dacă vrei sa fi iubit, trebuie sa faci ceva pentru mine. " vorbele lui Mark au început sa ii sune in capul lui Yoongi care privea cum, in ciuda apei reci membrul lui Jungkook nu se lasă dominat.
Yoongi a început sa își scuture violent capul și continunad sa se ducă glonț spre dus, strâmbând din nas la contactul cu apa rece, cuprinzând membrul acestuia între buze, făcându-l pe Jungkook sa tresară când a simțit sursa de caldura, deschizând brusc ochii privindu-l uimit pe Yoongi.
— Y-Y-o-ongs, aish, ce faci? A mormait Jungkook in încercarea disperata de a-și suprima gemetele. H-Hyung, încetează, a continuat sa mormăie in timp ce mâinile sale încercau să-l împingă pe Yoongi, dar corpul sau pur și simplu refuza sa acționeze din cauza plăcerii pe care acesta i-o cauza.
— Relaxează-te Kook, a spus ridicându-și privirea înaintea de a ii cuprinde toată lungimea, făcându-l pe Jungkook sa geama lung și sa se lipească mai bine de peretele baii.
Yoongi a continuat sa ii suga membrul cu mișcări lente, făcându-l pe Jungkook sa scoată mai multe gemete lungi umplând baia. Cand, într-un final a reușit sa se relaxeze și sa le de-a dracu de principii, Jungkook chiar voia sa își înfigă mâinile in parul lui Yoongi pentru a marii ritmul, dar s-a abținut. Yoongi își dorea sa ii ofere plăcere lui Jungkook, voia să-l facă sa se simtă liber și să-l relaxeze.
— H-Hyung... La dracu! Mai repede, a mormait strangandu-i puternic umerii. Yoongi a zâmbit mulțumit și a mărit ritmul făcându-i corpul da vibreze sub atingerile sale. E-Eu, oprește-te. Yoongi simțea cum corpul acestuia vibra sub atingerile sale, continuând sa suga pana când lichidul cald i-a invadat gura, inghitand totul, chiar adunând cu limba ce s-a prelins pe lângă, zâmbind satisfăcut când l-a văzut pe Jungkook cum respira greoi. Cuprinzându-l in brațe, astfel Jungkook a putut sa-și ascundă capul rușinat după umărul hyungului sau.
— De ce ai făcut asta? A întrebat rusinat Jungkook.
— Pentru ca așa am vrut plus ca, aveai nevoie de asta. De când am venit aici, nu ai ieșit niciodată și ca bărbat ai nevoile tale, a soptit ridicându-l in brațe.
— Nu trebuie sa faci asta. Nu vreau sa te simți folosit.
— Știu ca nu o sa ma folosești, a zâmbit lasându-l pe pat. Tu ai grija de tine in felul tău, așa ca lasă-mă sa am și eu grija de tine in felul meu.
— Exista vreo posibilitate sa uiți?
— Nu, a negat categoric. Trebuie sa dormi, Kook, a spus sărutându-i fruntea iar, Jungkook a căscat obosit.
— Somn ușor, hyung.

Gray // YoonKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum