6

439 53 2
                                    

— Yoongs! Asta e ultima. A spus Jungkook extenuat aruncându-se pe canapeaua din living. Omule, câte cutii, a spus privind in jurul sau.
— Eu te-am pus sa-ti iei atâtea lucruri? A întrebat Yoongi scoțând capul din bucatarie. Doamne! A exclamat. Sunt atât de multe cutii încât am putea sa facem un pod pana la casa lui  Jin și a lui Namjoon.
Jungkook a ras și si-a lăsat capul pe spate privind tavanul.
— Mi-a fost dor de locul asta, a recunoscut Jungkook.
— Casa asta parea atât de pustie fără tine. A spus Yoongi aruncându-se peste Jungkook.
— Credeam ca o sa te muti in alta parte.
— Nu, aici am petrecut cele mai frumoase momente din ultimii zece ani.
Jungkook a zâmbit și l-a strâns puternic pe Yoongi la piept alintându-l pe acesta cu mici săruturi.
— Diseară trebuie sa mergem la petrecerea aia super fițoasa? A întrebat Yoongi leneș.
— Nu trebuie sa nu mergem dacă nu vrei.
— Mda, o sa ma omoare Seijin dacă nu merg, a ras Yoongi ascuns la pieptul lui Jungkook, făcându-l pe acesta sa rada de asemenea.
— Seijin este încă o pacoste?
— Cea mai mare pacoste, prostul ăla așa prost cum era el nu era așa sacaitor! A trebuit tu să-l concediezi tu! S-a bosumflat.
— Ești adorabil când te bosumfla, i-a ciupit ușor obrajii.
— Jungkook ești, ești..
— Frumos?
— Nu.
— Minunat?
— Nu.
— Superb?
— Nu te mai umfla singur in pene, a oftat obosit. Ești așa o pacoste uneori.
— Pacostea asta te iubește mult, Yoongs.
— Și eu te iubesc, Kook. Ar trebui sa ne pregătim dacă vrei sa nu ma omoare Seijin.
Jungkook a ras și l-a lăsat pe Yoongi sa se ridice din brațele sale, nu înainte de a îl ciupi de fund.
— Ahm, Yoongs?
— Da, Kook?
— Nu cred ca este o idee buna sa vin cu tine, a spus scărpinându-și ceafa. Știi? Nu am ieșit tocmai elegant din relație cu Krystal.
— Nu ma interesează, a spus Yoongi dur. Vreau se merg cu tine și punct.
Jungkook a zâmbit când a văzut cât de sigur pe el a răspuns. Yoongi chiar putea sa fie și încrezător pe sine.
După câteva ore, Jungkook și Yoongi erau pregătiți sa plece spre locul desfășurării evenimentului. Yoongi era foarte stresat și se simțea ușor rușinat, era pentru prima data când Yoongi se afișa cu cineva la un astfel de eveniment.
—  Te simți bine, Yoongs?
— E-Eu, e prima data când merg însoțit la un astfel de eveniment și nu știu cum sa ma comport.
Jungkook a zâmbit și i-a sărutat obrazul.
— O sa fie bine, Yoongs. O sa fiu chiar in spatele tau.
Yoongi a zâmbit și si-a lăsat capul pe umărul lui Jungkook.
Agitația de la locul evenimentului l-a făcut pe Yoongi sa strâmbe din nas și pe Jungkook sa chicoteasca ușor.
— Sunt peste tot, a remarcat Yoongi privind reporterii. Văzându-l stresat și neliniștit Jungkook i-a strâns mana in a sa îndemnându-l sa înainteze spre intrare.
— A sosit! Agust D a sosit! A țipat un reporter făcându-i pe toți sa își îndrepte privirea spre cei bărbați care înaintau.
— Este însoțit, neobișnuit pentru el. A adăugat altul.
— Poate este managerul sau?
— Manager? Îl tine de mâna!
— Ignora-i, bine? Yoongi a dat încet din cap.
— Domnule, permiteți-mi sa va urez " bun venit !" Cum va simțit după evenimentele din SUA? Când o sa fie gata următorul mixtape? Și cred ca cea mai comuna întrebare la ora aceasta, cine este el?
Yoongi l-a privit pe Jungkook implorându-l sa-l salveze.
— Jeon Jungkook, iubitul sau. A răspuns senin Jungkook întinzând mâna spre reporteriță. Acum dacă nu te superi, vrem sa trecem.

Gray // YoonKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum