" Jurnaliștii noștri au surprins care vă pot afecta emoțional de la reședința cunoscutului doctor, Jeon Jungkook!" Nervos Jungkook a închis televizorul ca ma pai apoi să spargă telecomanda. Era supărat, nervos și cel mai mult își făcea griji pentru Yoongi, în doar două zile urma să aibă primul concert cu Jimin.
-- Îmi pare rău, Kookie. Nu trebuia să ies din casă, nu-ți face griji. Nu am să mai ies. Promit. A murmurat Yoongi, scoțând capul de sub pătură.
-- Ah, te-am trezit. Scuze. Normal că trebuie să ieși din casă. Ai concert în două zile.
***
— Du-te, Yoongs! Arată-le ce poți. Și-a susținut Jungkook iubitul din spatele scenei.
— Da, hyung! Da-le pe nas! Jimin, Taehyung, Namjoon și Hoseok erau foarte incantați pentru prietenul lor.
— V-Voi? N-nu veniți? A întrebat fastacindu-se.
— Normal ca nu venim, Yoongi.
— Hyung... dar, credeam..
— Ți-am spus sa nu-mi mai spui așa. Și-a scărpinat Jin ceafa. Nu-mi place.
— Dar..
— Ce? S-a răstit brusc Jungkook. Schimba fata asta de pisica plouată și mișca pe scena aia nenorocita. Crezi ca dacă o sa stai să-ți plângi de mila, schimbi ceva?! A țipat Jungkook. Noi nu o sa putem sa fim cu tine mereu, Min Yoongi! Dacă tu n-ai încredere in tine, eu ma car.
Toți au fost surprinși de atitudinea dura și rece a lui Jungkook, chiar dacă știau ca asta făcea parte din ideea lui de a îl scoate pe Yoongi din stare in care era, nu s-au gândit ca poate fi atât de dur.
— Jung— A încercat Namjoon să-l facă atent.
— Nu! Are dreptate. A răspuns Yoongi după un timp. Nu pot să-l tin cu forța lângă mine dacă nu vrea. Poți sa pleci, Jungkook. A zâmbit strâmb Yoongi, încercând sa para puternic.
— Te despărți de mine? I-a ras in fata Jungkook. Ești așa un eșec, Yoongi.
— Încetează, Jungkook. Se uita lumea la noi. A oftat Jin.
— Pentru ea faci așa, nu? A întrebat Yoongi trist. Pentru ea te comporți așa cu mine.
— Care ea? A întrebat Jimin, Jungkook și Taehyung împreuna.
— Nu contează. Pleacă, Jungkook.
Yoongi și-a luat geanta și a intrat in sala de odihna.
— Aveți grija de el. A zâmbit Jungkook.
— Doar nu pleci.. nu? A întrebat Namjoon.
— Ba da, am sa plec.
— O sa plece pentu a îl face pe Yoongi sa își de-a seama cât de mult însemna Jungkook pentru el. A spus Jin.
— E dependent de el. Așa ca, e cel mai bine ca Jungkook sa dispară de lângă el o perioada ca sa vadă cum este fără el. Fără Kookie. A adăugat Hoseok.
— Au dreptate. Totuși, rugămintea mea este sa nu-l ajutați prea mult. Lăsați-l sa se descurce singur. Trebuie sa plec. Aveți grija de voi. Privind ceasul.
— Și tu de tine, Jungkook!•••••
CITEȘTI
Gray // YoonKook
Fanfiction" Fa-l sa tacă, Kookie! Sta acolo in colț, e îmbrăcat in negru și rade de mine..." " Hyung..." Cover: @biancastoica8