- Demisionezi? a întrebat Namjoon arucându-și mâinile în aer. E o glumă, Jungkook? Spune-mi că e o glumă! a implorat Namjoon.
- Nu... Îmi pare rău, Joon. Yoongi e mult mai important.
- Dar, Jungkook.. avem nevoie de tine. Îți dau concediu cât vrei, doar te rog... a implorat Namjoon.
- Scuze, hyung. Credeam că e vindecat, am greșit. Am fost prea prins cu munca aici ca să observ că iubitul meu nu era vindecat total. Rămânem prieteni, hyung? a întrebat zâmbind ușor Jungkook.
— Ya! Jeon Jungkook jur ca dacă nu te întorci, te omor cu mâna mea! strângându-l in brațe. O să-mi lipsești, prostule. Cine o să-mi mai bea cafeaua ? amuzat.
— O sa angajez pe cineva care să-ți bea cafeaua in loc meu. a glumit Jungkook așezându-se pe un scaun. Unde e Jin? Iar ai stricat ceva, nu-i așa?
— Nu! De ce ai crede asta ? a întrebat fastacindu-se.
— Ești Namjoon la tine orice e posibil.
— E plecat la părinții lui pentru doua săptămâni ! aruncându-și mâinile in aer. Acum
pleci și tu ! O sa ma mănânce lupii.
— Exagerezi domnule Kim. vocea groasa și ușor amuzata a lui Taehyung i-a făcut pe cei doi sa își întoarcă capele teleghidați spre usa.
— Taehyung are dreptate. Ne ai pe noi doi, nu-ți face griji! Îți mâncam noi zilele! a spus râzând Jimin.
— Idioților! a exclamat bucuros Namjoon îmbrățișându-i pe cei doi. Ce faceți aici? E curtea plină de paparazzii? a glumit.
— Doar nu era să-l lăsam pe Jungkook și Yoongi sa plece așa, plus ca.. ne era dor de mâncarea lui Jin. a mărturisit Taehyung.
— Slabe șanse.. vine in doua săptămâni. a oftat învins Namjoon privind pe geam.
— Era sa uitam! Asta e pentru tine Jungkook și asta pentru hyung. Jimin a înmânat doua pungi de cadou imense lui Jungkook. Melodia are un succes! Al naibii sa fiu! Încă câștigam premii și au trecut aproape patru săptămâni! Îți vine sa crezi? a spus bucuros Jimin.
— Mi-aș fi dorit ca hyung sa fie cu noi.. a mărturisit trist Taehyung .
— Nu fiti triști. O sa am eu grija de el. a zâmbit dulce Jungkook. Trebuie sa plec, in doua ore trebuie sa plecam. Mulțumesc mult băieți!
— Aveți grija de voi, Jeon!
— China, venim! a spus închizând usa mașinii și plecând spre casa unde îl aștepta Yoongi împreuna cu Baek managerul sau, care a negat vehement ideea ca Jungkook și Yoongi sa plece fără el in China.
— O sa fie bine, Yoongi! Jungkook o sa ajungă imediat, doar nu te mai uita acolo, bine? a zâmbit bărbatul optimist.
— Dar rade de mine! a oftat obosit. Fă-l sa tacă!
— Închide ochii și numără.
"O sa fie un drum greu.. dar, nu imposibil."
CITEȘTI
Gray // YoonKook
Fanfiction" Fa-l sa tacă, Kookie! Sta acolo in colț, e îmbrăcat in negru și rade de mine..." " Hyung..." Cover: @biancastoica8