Când alarma lui Jungkook a sunat la ora șapte, acesta a înșirat mai multe înjurături în gând înainte sa oprească și alarma de la șapte și cinsprezece minute, cuibăindu-se mai bine lângă Yoongi înainte să adoarmă din nou, nu avea chef de prea multe activități, cel puțin nu încă.
Doua ore mai târziu, Yoongi simțea ca nu mai putea sa respire din cauza presiunii foarte mari pe care o simțea pe piept, si-a deschis leneș un ochii văzându-l pe Jungkook cocoțat la propriu pe el, se simțea bine sa-l știe atât de aproape.
Nu știa exact cât dormea, dar judecând după lumina de afara presupunea ca era cel puțin ora opt, când a deblocat telefonul lui Jungkook și a văzut ca defapt era noua și cinci minute aproape a făcut infarct, trebuia cel puțin teoretic sa fie la agenție la ora zece, practic, spera sa întârzie maxim o jumătate de ora. După ce s-a asigurat ca Jungkook adoarme adânc, l-a învelit cu pătura și a intrat in baie pentru face cel mai rapid dus din lume și sa plece cât mai repede de acasă, după ce s-a schimbat in niște haine alese din șifonierul din Jungkook a ieșit din casă încercând sa treacă cât mai neobservat prin mulțime de oameni care se plimbau pe străzile orașului.
Dupa cinsprezece minute a ajuns într-un final la agenție, murmurând " buna dimineața " obosit, înaintând spre lift cu direcția studioul sau, intarziase aproximativ douazeci de minute și sper ca managerul artistului de care ii spusese cu o zi înainte Jimin sa fie încă acolo.
— Yoongi-hyung! A exclamat Jimin sărind de pe scaunul pe care stătea. Credeam ca nu mai vi, a continuat.
— Nu mai tipa, îmi plesnește capul, a oftat Yoongi. Nu-mi spune ca managerul tipului ăla sau tipei ce dracu o fi a plecat deja.
— Sunt invizibil sau ceva?
— Nu am chef de glume, s-a plâns Yoongi.
— Eu voiam sa colaborez cu tine, ma gândeam ca un stil nou ar fi bine venit pentru mine și tu erai cea mai potrivită persoana. Dar, dacă nu vrei...
— Taci, a oftat Yoongi. Celebrul vocalist coreean Park Jimin vrea sa se apuce de rap? A ras și Jimin s-a bosumflat.
— Ești rău, s-a plâns.
— Așa și ? Doamne, nu mai face mutra aia.
Jimin și-a dat ochii peste cap și l-a urmărit pe Yoongi cum cotrobăia printr-un sertar.
— Unde dracu am pus-o?
— Ce sa pui?
— Partitura, a oftat Yoongi așezându-se pe podea între partiturile mototolite.
— Stai pe ea, a ras Jimin.
Yoongi a plescăit din buze și s-a ridicat de pe podea.
— Ce destept ești tu.
— Știu, nu? A glumit Jimin și Yoongi si-a dat ochii peste cap.
— Învață versurile cu mov, Jimin a aprobat din cap in timp de Yoongi strângea mizeria pe care o făcuse mai devreme. Ar fi putut sa cheme pe cineva de la curăție sa strângă dezastrul pe care îl făcuse dar asta ar fi însemnat sa nu-și mai găsească lucrurile.
— Tony Montana?
— Da, ce are? Nu-ti place?
— Nu pot accepta.
Melodia pe care Yoongi i-o propusese lui Jimin era o melodie la care lucrase foarte mult și acesta știa orele pe care le petrecuse Yoongi pentru a găsi cele mai potrivite versuri și cea mai potrivită linie melodica.
— De ce?
— Ai lucrat foarte mult la ea și, știu cât de mult ai lucrat la ea, este speciala pentru tine.
— Și tu ești la fel de special pentru mine. Dacă nu ai fi fost tu cel mai probabil era un aurolac și tu știi asta.
Yoongi era sincer, fără Jimin ar fi fost un aurolac care nu ar mai fi ieșit din cacatul in care se aflase atâta timp. Jimin l-a îmbrățișat pe Yoongi.
— Nu-ti bate capul prea tare, bine? Mi-am făcut doar datoria.
— Sunt un hyung groaznic. Doamne! Nu pot sa respir.
— O, mai taci! Știu ca îți place sa fi alintat.
— Îmi place, dar ma sufoci. Trebuie sa plec, o sa imi explodeze capul și o sa ma omoare Jungkook ca, din noi am plecat fără să-l anunt.
— Te tine sub papuc, a ras Jimin in timp se îndreptau spre lift.
— Te-ai găsit fix tu sa vorbești. Când Taehyung nu este acasă mai ai puțin și ii scrii și când mergi la baie.
Jimin și-a dat ochii peste cap, stia ca Yoongi avea dreptate.
In majoritatea timpului cei doi erau împreuna și ii venea foarte greu când Taehyung trebuia sa plece sau el trebuia sa plece. Erau foarte atașați unul de altul și spera ca intr-o zi și Yoongi sa aibă parte de toată atenția pe care Jimin i-o oferea lui Taehyung și invers.
Sau poate, deja se întâmplase asta?
CITEȘTI
Gray // YoonKook
Fanfiction" Fa-l sa tacă, Kookie! Sta acolo in colț, e îmbrăcat in negru și rade de mine..." " Hyung..." Cover: @biancastoica8