8

470 47 10
                                    

Jungkook se simțea anxios și trist, stia ca Yoongi ar fi dispus sa facă orice pentru a îl vedea fericit, era neliniștit din cauza mamei sale. Dacă pozase in femeia dulce doar pentru a ii intra lui Yoongi pe sub piele și sa-l facă sa-l părăsească? Dacă încerca vreo șmecherie de a ei?
— Jungkook, si-a strigat tatăl fiul care privea absent pe geam. La ce te gândești? Ce te macină atât de rău? Băiatul a oftat și s-a întors spre tatăl sau care stătea in fund la marginea patului respirând greoi. Știu ca nu am avut cea mai buna relație dar, poți avea încredere in mine.
Jungkook a zâmbit trist in timp ce se așeza pe scaunul din colțul camerei, ii lipsea afecțiunea părinților săi chiar dacă Yoongi încerca sa ii ofere toată dragostea de care are nevoie.
— Știu, doar ca... E vorba de mama, se comporta ciudat și nu știu, îmi este pur și simplu teama. Chiar dacă era tatăl sau și îl cunoaște de când era bebelus, băiatul pur și simpli simțea ca nu se poate deschide in fata in tatălui sau.
— Sa nu îți fie, Kook. Mama ta se comporta așa pentru ca ii pare rău, au trecut mulți ani și noi am îmbătrânit și a ajuns la concluzia ca nimic nu ne poate face mai fericiti și împliniți decât propriul copil. Știu ca poate îți este greu sa accepți lucrurile care sunt acum, a spus bărbatul apropiindu-se de fiul sau, dar trebuie sa ii dai o sansa. Poate ca nu am fost niște părinți buni, asta nu înseamnă ca nu te iubim sau nu te-am iubit.
— Nu am spus asta, a răspuns impasibil Jungkook. Nu mi-ați acceptat alegerile și, voiați sa ma căsătoresc cu cine voiați voi și pun pariu ca asta își dorește și mama. Vrea sa-l îndepărteze pe Yoongi de mine.
— Nu, nu. A negat rapid bărbatul. Nu vrea asta, dacă tu ești fericit cu el, noi suntem fericiti. Mai bine îți petreci toată viața alături de el și va iubiti decât sa ai o soție și o căsnicie in care sa fi nefericit, a spus bărbatul mângâind creștetul băiatului.  Nu îți cerem sa ne ierți, Kook. Doar vrem o sansa.
— O sa ma gândesc la asta, trebuie sa plec.
Bărbatul și-a condus fiul pana la usa salonului și apoi l-a urmărit cu privirea pana a dispărut. Era trist și nu pentru ca era in spital ci pentru ca, ei ca părinții au decăzut in ochii fiului lor. Chiar dacă erau părinții săi, cine le dăduse lor dreptul sa se bage in așa hal cu picioarele in viața băiatului? Pana la urma, băiatul nu-i dezamagise niciodată și mai mult decât atât era pentru mulți un model.
Cred ca, am fost prea duri cu el și pe relația sa cu Yoongi. Poate ar trebui sa-i dam o sansa, sa fie fericit și împăcat ca noi a acceptat relația lor, nu crezi? Mai bine trăiește fericit și împăcat cu gândul ca ii suntem aproape. O avea el aproape 30 de ani, dar tot copilul noastru este. A tastat bărbatul într-un mesaj și s-a întins in pat privind tavanul. Greșise mult când îl îndepărtase de lângă el, știa asta și totuși, Yoongi îl determinase sa se apropie din nou de familia sa. Un sunet scurt s-a auzit și bărbatul a tresărit : De acord, Yoongi tine la el și invers. Ne-am ramolit noi și nu mai înțelegem tinerii.


N/A : toate capitolele au fost băgate in ciorne și sper ca pana săptămâna viitoare sa le corectez pe toate și, probabil am sa schimb din poveste. Stay turned!

Gray // YoonKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum