33.

698 51 17
                                    

Másnap Hanji átjött hozzám és elmentünk ruhát venni a koronázásra. Eléggé kapkodva kell mindent elrendezni, mert az esemény holnap lesz, és ugye Rivaille elég későn gondolta meg magát. Felsóhajtok, majd csak lesz valahogy.

-Nézd csak Emma! Ez bizti jól állna neked! -lenget meg egy piros pántnélküli ruhát Hanji.

-Nincs pántja Hanji! -sóhajtok fel. Sajnos a vállamon lévő heg egész életemben látszódni fog. Nem akarok olyan ruhát felvenni, amiben látszik. Én se szívesen gondolok rá, meghát Rivaille... szóval nem fog látszódni és kész!

-Nem kellene ennyire aggódnod! A katonák nagyrésze is tele van hegekkel! -mondja Hanji. Úgy látom nem nagyon érti.

-Tudom. De én még mindig nem vagyok katona... -morgom halkan és leakasztok egy szép sötétzöld ruhát, aminek pont a vállrésze fedett volt. Egyáltalán nem volt dekoltázsa, hátul viszon elég nyitott volt, és a sebemet is valószínűleg pont takarja a selyem anyag. Érdekes. Felpróbálom.

-Túlgondolod! Rosszabbul is alakulhatott volna! -mondja Hanji, miközben én belépek az egyik próbafülkébe. Ha meghaltam volna, az valóban rosszabb lenne...

-Végül is nagyjából mindenki élve megúszta. Erwin is csak pár lila foltot és horzsolást kapott. -hallom Hanji hangját, mire azonnal elrántom a függönyt.

-Mi történt Erwinnel? -nézek rá kérdően.

-Rivaille nem is mondta? Kisebb káosz lett a kitudódott kód miatt és Erwint is letartóztatták, aztán meg menekülni kellett, és megöltek pár embert... -és csak mondja és mondja.

-Hát ezeket a részleteket Rivaille kihagyta... -istenem, mennyi bajt okoztam.

-De végül minden jóra fordult és jobb, mint volt! Az egész kódos dolgot meg Erwin eltusolta, úgyhogy nyugi! -mondja Hanji jókedvűen. -Jól áll a ruha!

-Köszi. -mondom teljesen összezavarodva. Természetesen hallottam már sokszor, hogy megdöntötték a hamis királyt, de senki nem avatott be a részletekbe. Mindjárt elsüllyedek.

-Tényleg jó ez a ruha! Szerintem legyen ez! -mondja mosolyogva, én meg csak rábólintok. Szörnyű bűntudatom van. Persze, nem az én hibám, hogy elraboltak... Végül is, azért edzek, hogy ne forduljon elő még egyszer ilyen, nem igaz?

Végül Hanji kiválaszt magának egy fekete pántnálkülit, ami tényleg nagyon jól áll neki. Féltékeny is leszek a végén. Hazamentünk együtt, mert Hanji kigondolta, hogy nálam alszik és akkor holnap majd segít összekészülni. Remélem nem tervez semmit...

Másnap meglepő módon szinte minden probléma nélkül sikerült elindulni. Hanji feltűzte a hajamat kontyba egy youtube videó segítségével, majd gyorsan felöltöztünk. Természetesen a magassarkú cipőt inkább hanyagolom, mert hát... ja...

Öt óra körül aztán becsönget Rivaille, hogy itt vannak értünk Erwinnel. Mikor lemegyünk én beülök Rivaille mellé az anyósülésre, Hanji meg hátra Erwinhez. Rivaille jó alaposan végignéz, de nem szól semmit. Szerintem ez azt jelenti, hogy tetszem neki. Egész úton Hanji Rivaille-t szekírozta a hülyeségeivel, amit ő meglepően nyugodtan tűrt. Biztosan előre felkészítette magát, mert mintha meg sem hallaná, amit Hanji magyaráz.

Amikor kiszálltam a kocsiból szemem elé tárult egy óriási és nagyon díszes palota. Gyönyörű.

-Mehetünk? -áll meg mellettem Rivaille és nyújtja felém a kezét, hogy karoljak bele.

-Persze. -felelem izgatottan. Még sose voltam igazi bálban! A következő meglepetés akkor ér, amikor már felértünk a táncterembe. Hatalmas tükrök, mindenhol festmények és aranyozott díszítés. A terem tele van szépen kiöltözött emberekkel, akik vagy beszélgetnek, vagy éppen táncolnak a terem közepén. Hirtelen azt sem tudom, hogy hova nézzek.

Lemon (Rivaille X OC)Where stories live. Discover now