Poslední týden utekl tak rychle. Ples se pomalu blížil a Emily byla strašně nervózní kvůli přípravám. U oběda se pomalu neřešilo nic jiného, než zimní ples.
Dnes jsem se probudila už v pět hodin kvůli zimě. Byl první prosincový den a venku se dokonce objevila malá vrstva sněhu. Přes noc už venku mrzlo a já si nechala pootevřené okno, protože mi bylo večer teplo. Spát už se mi nechtělo a tak jsem čas navíc využila ke dlouhé sprše. Lehce jsem se namalovala jako každý den a vzala si obyčejné černé džíny a krémový svetřík. Ve škole byla teď zima, protože u nás skoro netopili. Dokonce jsem minulý týden viděla nějaké čtvrťačky, jak chodí po škole v zimních bundách.
Připravila jsem si tašku a sešla do kuchyně, kde už mamka připravovala snídani.
„Ahoj" pozdravila jsem jí a vzala si chleba s marmeládou.
„Ahoj, jak to, že už jsi vzhůru?" Zeptala se a sedla si vedle mě ke stolu.
„Probudila jsem se kvůli zimě." Odpověděla jsem jí.
„Tak si nenechávej otevřené okno." Uchechtla se.
„Já ho neměla otevřené." Zalhala jsem a skoro usínala u jídla. Za posledních pár týdnů skoro vůbec nespím.
„Dobré ráno." pozdravil táta, když vešel do jídelny.
„Ty nejsi v práci?" Zeptala jsem se ho překvapeně. Za poslední dobu byl v práci od šesti od rána, proto jsem se divila, že je ještě v sedm doma.
„Už je všechno vyřešeno. Od teď chodíme do práce zase normálně." Usmál se na mě a objal mamku kolem ramen. „Ahoj Tylere, kde máš bratra?" Otočil se na Tylera, který se zrovna objevil v jídelně.
„Má ještě patnáct minut." Pokrčil rameny a posadil se vedle mě.
Tyler nám u snídaně povídal o nějaké nové počítačové hře, kterou by chtěl k Vánocům. Přesně za patnáct minut se v patře ozvalo bouchnutí dveří a následně, někdo běžel ze schodů. Za chvíli se v jídelně objevil Lucas.
„Jedeme." Řekl ve dveřích a hned se otočil a běžel pryč.
„Co snídaně?" Zavolala za ním máma.
Lucas se za chvíli opět objevil v jídelně. Vzal si chleba, dal mámě pusu na tvář a vrhl na mě a Tylera naštvaný pohled, což znamenalo, že se musíme hned zvednout a jít do auta, jinak pojedeme do školy autobusem.
Oba jsme se rozloučili a vyrazili za Lucasem před dům, jako každé ráno. Dnes měl Lucas nějakou dobrou náladu, protože se nám nevysmíval a ani nás cestou neurážel. Před školou jsme se každý rozešli jinam. Já spěchala za Emily, která stála před vchodem a o něčem diskutovala s nějakou dívkou.
„Ahoj" usmála jsem se na ní.
„Čau, máme problém. Nějak se pokazila objednávka občerstvení a oni počítají jenom s polovinou toho, co jsme si objednali. Musím tam hned zavolat." Na to odběhla někam pryč a já tam zůstala stát sama. Všimla jsem si, jak se ke mně blíží Connor, tak jsem na něj počkala.
„Stalo se něco?" zeptal se a pozoroval při tom Emily, jak na někoho křičí do telefonu.
„Nějaký problém s jídlem." Odpověděla jsem.
„Tak to je špatný." Uchechtl se. „Pojď dovnitř, tady je zima." Vzal mě za ruku a táhl do budovy, kde byla skoro stejná teplota jako venku.
Došli jsme ke skříňkám, které jsme měli vedle sebe a odložili si bundy. Můj kamarád si mě přitom celou dobu měřil podezíravým pohledem. „Chloe, spala jsi vůbec?" zeptal se mě Connor, když jsme byli na cestě do třídy.
ČTEŠ
Nový začátek ✔️
RomanceChloe byla spokojená se svým životem, dokud jí a jejím dvěma bratrům rodiče neoznámili, že se budou stěhovat. Chloe se nikdy nezajímala o přátelství nebo lásku. Vždy jí stačili její milované knihy a bratři. Všechno se ale změní, když jí do života vt...