Κεφάλαιο 11

5.3K 420 11
                                    

Lauren

«Ναι?» ... «Έλα μαμά τι κάνεις;» ... «Τι; Που τον έχετε;» ... «Έρχομ... Έρχομαι αμέσως. Εντάξει; Απλά ηρέμησε και όλα θα πάνε καλά.»

[...]

«Πως έγινε; Ένιωσε καμία αδιαθεσία; Τίποτα; Γιατί δεν με πήρες απευθείας τηλέφωνο μαμά;» ρωτάω όλο παράπονο κοιτώντας την στα μάτια.
Τα γαλάνα της μάτια είναι κατακόκκινα στις άκρες, ενώ χωρίς σταματημό τρέχουν από αυτά δάκρυα. Αχ, μαμά μου.

«Τι να σου έλεγα παιδί μου; Πότε να στο έλεγα; Μας ήρθε τόσο ξαφνικό. Είμασταν ωραία και καλά, το βράδυ πριν ξαπλώσουμε μου είπε πως δεν ένιωθε καλά, του είπα να καλέσω κάποιον γιατρό μα μου είπε πως αν κοιμόταν το πρωί θα ήταν καλύτερα. Γύρω στις τέσσερις το πρωί, όταν ξύπνησα για να πιο λίγο νερό τον βρήκα ξύπνιο να παλεύει να αναπνεύσει. Άμεσα κάλεσα το ασθενοφόρο, ύστερα εσένα. Τι θα κάνω μωρό μου; Χωρίς εκείνον πως θα αντέξω;» λέει κλαίγοντας μέσα στην αγκαλιά μου.

«Σςςς, ηρέμησε μαμά. Ο Ben, είναι δυνατός έτσι; Θυμάσαι πόσες ιστορίες που είχε πει που ο καλός στο τέλος πάντα κάτι γινόταν και κέρδιζε; Τώρα είναι η σειρά του να μας το αποδείξη, δεν νομίζεις;»

«Εσύ ποτέ δεν πίστευες τις ιστορίες του. Πάντα χλεύαζες όλα όσα σου έλεγε...»

«Ποτέ δεν είναι αργά να πιστέψεις κάτι... Εσύ δεν μου το είχες πει αυτό;»

«Ναι, εγώ. Ας προσευχηθούμε για εκείνον. Όλα ας πάνε καλά.»

«Αμήν.»

[...]

«Λοιπόν, η κατάσταση του είναι κρίσιμη. Προσπαθούμε να κάνουμε οτι μπορούμε. Ο καρκίνος στο πνεύμονα που διαγνώσαμε είναι αρκετά σε προχωρημένο στάδιο. Όμως, όπως παρατήρησα στο ιστορικό του κύριου Thomson δεν υπάρχει καμία θεραπεία, τίποτα. Με αυτά τα δεδομένα, η ζωή του πλέον βρίσκεται στα χέρια του θεού. Είναι ο μόνος που μπορεί να το αποφασίσει.» λέει ο γιατρός κοιτώντας μας στα μάτια. Δίχως να έχω καταλάβει τίποτα, γυρνώ να κοιτάξω την μητέρα μου, η οποία μοιάζει το ίδιο μπερδεμένη. Μα, πως δεν μου είχε πει πως ο Ben, έπασχε από καρκίνο; ΠΩΣ;

«Μαμά;» ψελλίζω. Γαμώτο, απεχθάνομαι τον ευαίσθητο εαυτό μου. Έπαψα να είμαι έτσι από τότε. Τότε, που έχασα τον βιολογικό μου πατέρα, μπροστά στα μάτια μου. Γαμώτο.

«Δεν ήξερα τίποτα. Αλήθεια. Δεν μου είχε αναφέρει τίποτα.» απαντά η ίδια. Είναι ειλικρινής. Γιατί όμως δεν μας είχε πει τίποτα;

The captain of sex Book 1Where stories live. Discover now