Κεφάλαιο 23

4.3K 368 36
                                    

Lauren

Το καυτό νερό ρέει πάνω στο κορμί μου, κάνοντας κάθε πόρο να ανοίξει καθώς η αίσθηση της χαλάρωσης με κυριεύει. Πριν μπω κάτω από το καυτό νερό, ένιωθα μια απίστευτη κούραση, ενώ τώρα...σχεδόν τα έχω ξεχάσει όλα. Η μυρωδιά του σαμπουάν μου, με την συντροφιά του αφρόλουτρου δένουν τόσο αρμονικά που σε οδεύουν προς κάπου μαγικά. Κρίμα που δεν μπορώ να χαρώ το μπάνιο μου περισσότερο, κρίμα που πρέπει να βγω από την ντουζιέρα μου και να πάω να ετοιμαστώ για την έξοδο μου με τις φίλες μου. Ναι, επιτέλους θα ξανά βγω.
Επιτέλους, βρήκα τον παλιό μου εαυτό.
...
Κατέληξα σε ένα σκούρο μπλε χρώμα φόρεμα με τιράντες, όπου το μπούστο δεν σε προκαλεί, όμως, δεν σε αφήνει και αδιάφορο, είναι δύο δάχτυλα πιο ψηλά από το γόνατο, ενώ οι μαύρες μου γόβες θα συνοδεύσουν την σημερινή μου εμφάνιση. Τα μαλλιά μου, αφού τα στέγνωσα τα άφησα στο φυσικό μου. Δεν θέλησα να κάνω υπερβολές, ενώ το make up μου είναι επίσης ελαφρύ...ίσα, ίσα που διακρίνεται. Με μια όμως εξαίρεση, το κόκκινο κραγιόν που γεμίζει τα γεμάτα μου χείλη. Λατρεύω το κόκκινο...είναι το χρώμα που με εκφράζει. Το χρώμα του πάθους, του μιας βραδιάς έρωτα. Και όλα αυτά δεν είναι τυχαία για εμένα. Είναι εγώ. Εγώ είμαι αυτή, που δεν νοιάζεται για τον έρωτα, αλλά για την στιγμή. Και το καλύτερο για εμένα αυτή την στιγμή; Οτι επιτέλους αρχίζω να ξανά γίνομαι αυτή που ήμουν.
...
«Hey, Lauren είσαι πανέμορφη. Κούκλα.» η Lily λέει μόλις με βλέπει. Την αγκαλιάζω με χαρά, ενώ παράλληλα την ευχαριστώ.

«Μήπως είναι κάπως, προκλητικό;» η Mary, έρχεται να προσθέσει. Η Mary, νομίζω σας το έχω ξανά πει, είναι κάπως περισσότερο μαζεμένη από εμάς...αλλά αυτό δεν μας κάνει να μην την θέλουμε για φίλη μας. Άλλωστε, σημασία έχει ο χαρακτήρας...της που είναι τόσο τέλειος!

«Τι λες Mary; Προκλητικό; Sexy, είναι και της πάει τρελά.» η Lily έρχεται να προσθέσει.

«Κορίτσια, χαλαρώστε! Μια χαρά είναι Mary μου, άμα νιώθω εγώ άνετα...είναι μια χαρά. Όμως και εσείς είστε πανέμορφες, όπως πάντα.» προσθέτω, και το πρόσωπο της Lily φωτίζεται γεμάτο χαρά...πάντα της αρέσει να ακούει κολακεύτικά λόγια, ειδικά αν είναι από άντρες...πετάει από χαρά.

«Δεν πάμε μέσα λέω εγώ; Να αρχίσει η βραδιά μας;» η Lily συνέχισε, εγώ και η Mary απλά χαμογελάσαμε και γνέψαμε.

Μπήκαμε μέσα στο club ''Stars'', δεν έχει γεμίσει ακόμη και τόσο πολύ. Είναι κάπως νωρίς, όμως όταν ο δείκτης του ρολογιού δείξει μεσάνυχτα τότε σφύζει από ζωή νέων, που χαίρονται την ζωή, με τον καλύτερο τρόπο θα έλεγα.
...
Η βραδιά κυλάει υπέροχα, καλύτερα από όσο την είχα φανταστεί. Έχω πιει κι'όλας 3 ποτήρια βότκα, ενώ έχω χάσει από το οπτικό πεδίο τα κορίτσια. Η τελευταία φορά που της είδα, ήταν όταν ανέβαιναν στην πίστα για χορό. Εγώ, θέλω να κάτσω άλλο λίγο. Να χαλαρώσω, ύστερα, θα χορέψω μέχρι τα πόδια μου να μην με κρατάνε άλλο...
Εδώ και ώρα, ένας νεαρός με κρυφοκοιτάει. Βασικά, ούτε καν κρυφοκοιτάει, με έχει επεξεργαστεί με τα μάτια του ολόκληρη. Φαίνεται όμως ενδιαφέρον τύπος. Μακριά έως τους ώμους μαλλιά, απόχρωσης ξανθά, και μέσα από το ελάχιστο φως φαίνονται άνετα. Ψηλός, αδύνατος και γυμνασμένος. Τα μάτια του εκπέμπουν μια δόση πόθου...πράγμα που μου αρέσει στους άνδρες! Με το ποτήρι ουίσκι που κρατά, μου κάνει νόημα ''στην υγειά μας'', του χαμογελάω παιχνιδιάρικα και ανταποδίδω φαίρνοντας το ποτήρι με βότκα ανάμεσα στα χείλη μου.
Το παιχνίδι με τα μάτια μεταξύ μας συνεχίζει για αρκετή ώρα. Ώσπου, αποφασίζω να λάβω δράση. Με μια γρήγορη κίνηση, αφήνω το πότο μου κάτω και ανεβαίνω στην πίστα, ανάμεσα στα εκατοντάδες άλλα κορμιά που λικνίζονται στους ρυθμούς της μουσικής. Αρχίζω λοιπόν κι'εγώ, να χορεύω στους ρυθμούς της. Οι γοφοί οδεύουν πέρα, δώθε τόσο προκλητικά όσο ποτέ. Τα χέρια μου κάνοντας μια βόλτα από την μέση μου, φτάνουν στον λαιμό και ύστερα παιχνιδιάρικα στα μαλλιά μου. Χορεύω, χορεύω για εμένα και γι'αυτό που είμαι! Είμαι περήφανη για τον εαυτό. Έτσι είναι...

«Μωρό, με έχεις μαγέψει.» μια βαθιά, αντρική φωνή μου λέει στο αυτί. Γελάω στον εαυτό μου, και συνεχίζω τον χορό μου, ακόμα πιο προκλητικά.

«Θέλω να σε πάρω εδώ και τώρα...» συνέχισε πιο ερεθιστικά αυτή την φορά.

Δίχως να χάσω χρόνο, γυρνάω και τυλίγω τα  χέρια μου γύρω από τον σβέρκο του και πλησιάζω τα χείλη μου στο αυτί του, και του ψυθιρίζω «Κάντο τότε...»

Τότε, με αρπάζει απαλά από τον καρπό και με πάει σε ένα μακρύ διάδρομο, δεν σταματάμε όμως. Προχωράμε, μέχρι της ανδρικές τουαλέτες και δίχως να χάσει χρόνο με βάζει μέσα. Με κολλάει στον τοίχο, και αρχίζει να με φιλάει προκλητικά και βίαια. Ανταποδίδω δίχως καμία σκέψει, το φιλί είναι διαφορετικό. Καιρό έχω να νιώσω προκλητικότητα, βιαιότητα... όμως, αυτό δεν με κάνει να νιώσω όπως περίμενα. Είναι σαν να με βγάζει έξω από τα νερά μου... Παλεύω πάλι με τις σκέψεις, και δεν αφήνω το κορμί μου να νιώσει ευχαρίστηση. Γαμώτο. Φύγε. Φύγε από το μυαλό μου εσύ. Εσύ, μου έλειπες τώρα.
Τα χείλια του άγνωστου νεαρού κατεβαίνουν στον λαιμό μου...και φιλούν με τόση αυτοκυριαρχία σε κάθε κίνηση.

«Γαμώτο Styles, χάσου επιτέλους.» λέω στον εαυτό μου, δυνατά αυτή την φορά.
 
Τα χείλη του νεαρού σταματάνε και σηκώνει το κεφάλι του να με δει. Έχει ακούσει οτι του είπα, αλλά δεν θα του δώσω και εξηγήσεις...

«Ποιος είναι ο Styles?» ρωτάει, με στραβωμένο χαμόγελο στα χείλη.

«Δεν σε νοιάζει.» απαντώ αμέσως.

«Συγνώμη, αλλά με νοιάζει. Ετοιμαζόμαστε να κάνουμε σεξ, φωνάζει το όνομα ενός ηλίθιου Styles...και μου λες δεν με νοιάζει; Ποιος είναι;» απαιτεί και δεν προλαβαίνω να απαντήσω...κάποιος άλλος που βγαίνει από την τουαλέτα το κάνει.

«Εγώ. Εγώ είμαι ο Harry Styles.» τώρα, τα πιάσαμε τα λεφτά μας.

(Stay tuned...σύντομα η συνέχεια.)

The captain of sex Book 1Onde histórias criam vida. Descubra agora