Lauren
Ο Harry φανερά εκνευρισμένος, με την παρουσία της Jessie εδώ, η οποία από οτι θυμάμαι ήταν η κοπέλα του ζητάει από την γιαγιά του να μιλήσουν στην κουζίνα. Αυτή η συνάντηση πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Τα έλεγα εγώ, αλλά ο Harry ήθελε να γίνει.
Τέλος πάντων, αφού ο Harry με την γιαγιά του πηγαίνουν στην κουζίνα εγώ μένω μόνη μου στο σαλόνι με την Jessie. Η κοπέλα δεν πάει καλά, με κοιτάει με ένα ειρωνικό ύφος, είμαι σίγουρη πως αν το συνεχίσει θα πω καμία κουβέντα. Μα με προλαβαίνει. Το κάνει αυτή!«Και δηλαδή, τώρα είναι μαζί σου; 3 μήνες μαζί σου;» ρωτάει δήθεν έκπληκτη.
«Αν και δεν σε αφορά, έχω να σου πω οτι είμαστε τρεις μήνες μαζί.» απαντάω στην ερώτηση της με την ελπίδα να το βουλώσει ώσπου ο Harry γυρίσει με την γιαγιά του.
«Ξέρεις, πριν τα φτιάξει μαζί σου, ήταν μαζί μου. Δεν φοβάσαι μην σου κάνει κάτι ανάλογο; Οι άντρες που αφήνουν τις σχέσεις τους, για γκόμενες δεν είναι και τόσο για σχέση! Αλλά, μάλλον και εσύ δεν θα το βλέπεις και πολύ σοβαρά μαζί του.» λέει ενώ η ζήλεια, μαζί με το δηλητήριο γλιστράνε από την γλώσσα της σε κάθε λέξη. Τόσο αντιπαθητική. Όμως, αν μια στο εκατομμύριο ισχύει; Αν ο Harry με βαρεθεί; Εγώ; Εγώ τι θα κάνω; Θα το αντέξω; Θα αντέξω να περάσω τα ίδια με τότε; Κανείς δεν μπορεί να μου εγγυηθεί το πάντα, ο Harry δεν αποτελεί την εξαίρεση! Γαμώτο. Μου έβαλε σκέψεις, πέτυχε τον σκοπό της. Γαμώτο. Γαμώτο. Γαμώτο.
«Ξέρεις, δεν χρειάζομαι την γνώμη σου.» τελικά λέω, αν και ξέρω πως είναι εντελώς ηλίθιο αυτό που είπα.
«Δεν στο λέω για κακό. Απλά, θέλω να σε προετοιμάσω για αυτά που θα έρθουν ύστερα. Μην την πάθεις και εσύ σαν εμένα. Ξέρεις, εμένα αν και μου τα έλεγαν δεν τους πίστευα, ώσπου, ξέρεις βρήκε εσένα και μου ζήτησε να χωρίσουμε.» λέει δήθεν με φιλική διάθεση.
«Κοίτα, Jessie ή όπως σε λένε. Την γνώμη σου δεν την λογαριάζω στο ελάχιστο. Είμαι με τον Harry και είμαι καλά, όλα τα άλλα θα κινηθούν από μόνα τους... Και όσον αφορά, σε αυτό που λες οτι σε χώρισε εξαιτίας μου, έχω να σου πω οτι μεταξύ σας η όλη υπόθεση πρέπει να είχε τελειώσει από πριν. Αν με κάποιον είσαι μαζί, σημαίνει οτι τρέφεις μεγάλα αισθήματα για εκείνον και κανένας και τίποτα δεν μπορεί να χαλάσει όλο αυτό που υπάρχει.» καταλήγω να πω.
Ευτυχώς η πόρτα της κουζίνας ανοίγει και τα βαριά βήματα του Harry αντηχούν στα αυτιά μου. Όταν εμφανίζεται μπροστά μου, τον βλέπω τρομερά θυμωμένο, εξαγριωμένο θα έλεγα. Με μια κίνηση την αρπάζει βίαια θα έλεγα από το μπράτσο και την οδηγεί προς την πόρτα, όπου την βγάζει έξω κλείνοντας της την πόρτα κατάμουτρα.
ESTÁS LEYENDO
The captain of sex Book 1
FanficΗ μοίρα είναι προγεγραμμένη ή όλα συμβαίνουν στα τυφλά; Όλα είναι καθαρά συμπτώσεις ή κάποιος από ψηλά τα έχει στήσει όλα για να συμβούν; Δύο άνθρωποι που το κοινό τους παρελθόν είναι τόσο ίδιο, από την άλλη τόσο διαφορετικό... Το πάθος τους κυριεύε...