Harry
«Χαχαχα.»
«Μπορείς επιτέλους να σταματήσεις να γελάς; Κατάντησε σπαστικό όλο αυτό. Δεν σε αντέχω άλλο. Κι'εσύ γαμώτο Zayn. Έλεος. Σταματήστε.» λέω γεμάτος οργή, ενώ κάθομαι κάτω στο χορτάρι του προαύλιου χώρου του στρατοπέδου.
«Μα δεν μπορώ να σταματήσω. Σκέφτομαι αυτό που είπες πως πήγες να κάνεις και γελάω ολοένα και περισσότερο.» απαντά ο Liam και γελάει ακόμα πιο εκνευριστηκά.
«Αυτό έγινε πριν 2 εβδομάδες και κάτι όμως...» απαντώ με εχθρικό τόνο στην φωνή μου.
«Και έμεινες μόνο εκεί...» ο Zayn προσθέτει.
«Ναι, ναι ο Harry δεν μπορεί να κάνει περισσότερα, είναι και η Jessie στην μέση. Δεσμευμένο παιδί, θα τρέχει με την λοχαγό του; Με τέτοια γυναικάρα; Αυτή είναι για άλλα, μεγαλύτερα...όχι για τον Styles.» o Liam συνέχισε και ειλικρινά θέλω να τον χτυπήσω. Όλο αυτό το αστειάκι αρχίζει να μου την δίνει στα νεύρα. Ανάθεμα την ώρα και την στιγμή που πήγα και τους είπα την παραλίγο μαλακία που πήγα να κάνω... Αν ήταν μαλακία...
2 βδομάδες και έχουν περάσει κι'εγώ νομίζω σαν να ήταν χθες. Σαν να είναι και πάλι μπροστά μου. Σαν να την αντικρίζω μπροστά μου, να με κοιτάει με τα γαλανά της μάτια όλο...όλο μυστήριο θα έλεγα. Ούτε εκείνη φαινόταν να ήξερε τι ήθελε εκείνη την στιγμή. Απλά ήθελε να έρθω σε δύσκολη θέση, να κομπλάρω, να μην έχω τι να πω. Μα την πρόλαβα. Το άνοιξα και πέταξα την μεγαλύτερη κοτσάνα της ζωής μου. Ευτυχώς που μπήκε αυτός ο Paul, αλλιώς τώρα θα έτρεχα να μαζέψω τα ασυμάζευτα. Αν την είχα φιλήσει; Δεν μπορώ να το φανταστώ αυτό. Θα ήμουν τώρα ποιος ξέρει που... Βέβαια, αν την είχα φιλήσει θα είχα γευτεί τα χείλη της. Θα είχα σταματήσει αυτήν την απορία εδώ και μέρες. Ναι, αν και λάθος σκέφτομαι την γεύση που ίσως να έχουν τα χείλη της. Το πως θα είναι να με φιλάει. Αλλά προλαβαίνω να τις σταματήσω...γιατί αν δεν το κάνω απλά θα τα κάνω χειρότερα. Πέραν του οτι είναι η λοχαγός μας, είναι και η Jessie στην μέση. Δεν μπορώ να της κάνω κάτι τέτοιο, ειμαστε σχεδόν 2,5 χρόνια μαζί και μου έχει φερθεί με τον καλύτερο τρόπο. Αν την αγαπάω; Την αγαπάω, αλλά όχι με τον τρόπο που την ερωτεύτηκα στην αρχή.
Ο έρωτας και η μαγεία του άρχισε να φεύγει σχεδόν πριν 7 μήνες. Όταν καθόμασταν μια βραδιά στο σπίτι και κοιτιόμασταν χωρίς να πούμε κουβέντα. Άρχισα να σκέφτομαι που πάμε εμείς οι δύο. Μα απάντηση δεν βρήκα. Ναι, δεν υπήρχε απάντηση γιατί από μεριάς μου είχε αρχίσει το πράγμα να τελειώνει. Δεν βρήκα το θάρρος όμως. Όχι, δεν μπορούσα να της το πω. Έγιναν τόσα πράγματα στην ζωή της το ένα μετά το άλλο την μια έχασε την μικρότερη αδερφή της, ύστερα απέτυχε για άλλη μια φορά να πάρει την δουλειά που ζητούσε που εγώ θα χρειαζόμουν να της ζητήσω να χωρίσουμε. Όσο μαλάκας και να είμαι, δεν θα μπορούσα κάτι τέτοιο να κάνω. Δεν λέω, περάσαμε όμορφα, ζήσαμε απίθανες στιγμές. Ήταν πάντα δίπλα μου. Μα...όταν από την μια πλευρά η σχέση έχει τελειώσει δεν προχωράει και σιγά, σιγά θα διαλυθεί!
Όχι, όχι η Lauren...ήθελα να πω η λοχαγός μου σε αυτή την φάση δεν παίζει κανέναν ρόλο. Απλά, με βοήθησε λίγο στο να καταλάβω τι ακριβώς θέλω. Και ειλικρινά...το θέλω.«Ξύπνα ρε. Που κοιμάσαι;» λέει ο Liam πετώντας μου το καπέλο του.
«Τι θες;» απαντώ ''ξυπνώντας'' από τις βαθιές μου σκέψεις.
«Σήκω, πάμε να παρουσιαστούμε. Μας θέλει η δικιά σου.» μου απαντάει γελώντας πονηρά.
«Δεν είναι δικιά μου είπαμε.» λέω γρυλίζοντας.
«Ακόμα.» απάντησε ο Zayn κλείνοντας το μάτι του με πονηριά.
Τι μαλάκες και οι δύο!
[...]
«Styles, περίμενε εδώ στο γραφείο και σε λίγο θα σε φωνάξω για να έρθεις και εσύ για την άδεια σου.» μου είπε ο Paul και με άφησε στο γραφείο της.
(ΚΑΙ ΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ...Ο STYLES KAI H LAUREN ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.)
YOU ARE READING
The captain of sex Book 1
FanfictionΗ μοίρα είναι προγεγραμμένη ή όλα συμβαίνουν στα τυφλά; Όλα είναι καθαρά συμπτώσεις ή κάποιος από ψηλά τα έχει στήσει όλα για να συμβούν; Δύο άνθρωποι που το κοινό τους παρελθόν είναι τόσο ίδιο, από την άλλη τόσο διαφορετικό... Το πάθος τους κυριεύε...