Κεφάλαιο 3

8K 537 10
                                    


Lauren

Κάθομαι διαβάζοντας κάποια έγγραφα του στρατού, μαζί με κάποιες επείγουσες αναφορές. Ο πονοκέφαλος όμως στέκεται εμπόδιο στην υλοποίηση 100% της δουλειάς μου. Ώρες, ώρες μισώ την ανευθυνότητα μου. Δεν μου αρέσει να βγαίνω μια μέρα πριν δουλέψω, αλλά η ξεροκεφαλιά μου είναι αυτή που με προτρέπει να το κάνω. Ξεφυσάω αγανακτισμένα, αφήνοντας για λίγο τα χαρτιά που έχω μπροστά μου καλύπτοντας το πρόσωπο μου με τις εσωτερικές πλευρές των παλαμών μου. Ύστερα, ανοίγω το συρτάρι του γραφείου μου με την ελπίδα να έχω ξεχασμένο κανένα κουτάκι με Depon, αλλά όχι!

Μέσα σε όλο αυτό το χάος που επικρατεί μπροστά μου, αλλά και στο κεφάλι μου μέσα ο ήχος του κινητού μου που είναι ακουμπημένο στην άκρη του γραφείου αντηχεί στα αυτιά μου βουίζοντας. Με μια γρήγορη ματιά, αντιλαμβάνομαι πως είναι η κολλητή μου φίλη η Lily. ''Αυτή μας έλειπε τώρα...'' η φωνή μέσα μου αντηχεί αλλά την παραβλέπω. Εισπνέω βαθιά και σηκώνω το κινητό μου.

«Γεια σου Lily.» είναι το μόνο που λέω...

«ΚΑΛΗΜΈΡΑ!» η τσιριχτή φωνή της ακούγεται από την άλλη άκρη του ακουστικού. Με μια γρήγορη ματιά στο ρολόι μου καταλαβαίνω πως είναι πλέον 16:34μ.μ.

«Δε νομίζεις πως παρακοιμήθηκες; Είναι μεσημέρι...» της λέω ακουμπώντας την πλάτη μου στην δερμάτινη καρέκλα.

«Μετά από τέτοιο ξενύχτι χθες το βράδυ, θαύμα είναι που ξύπνησα και τώρα. Χαχα, τέλος πάντων πήρα να σε ρωτήσω για απόψε, ισχύει;» ρωτάει. Τι έχει να γίνει απόψε;

«Απόψε; Δεν έχει απόψε Lily. Αρκετά πληρώνω τα χθεσινά μου νυχτοπερπατήματα.» απαντάω με σοβαρό ύφος.

«Απόψε, να ζητήσεις συγνώμη και από τον Derek. Τι ψέματα του είπες το πρωί και εσύ; Αυτός ο Paul σε βοήθησε έτσι; Τον ηλίθιο.» με μαλώνει; Με μαλώνει, αλλά το αγνοώ.

«Δεν με βοήθησε κανένας Paul. Δεν θέλω να ξανά βρεθώ με τον τύπο...ποιο είναι το πρόβλημα σου;» απαντάω ρωτώντας.

«Δεν έχω κάποιο θέμα, απλά νόμιζα...» την σταματάω.

«...δεν έχει νόμιζες Lily. Είμαι ενήλικη πλέον...ξέρω μόνη μου για τις πράξεις μου.» την προλαβαίνω απαντώντας της.

Η πόρτα του γραφείου μου χτυπά. Σηκώνω το βλέμμα μου και ανακάθομαι στην καρέκλα.

«Περάστε.» λέω κρατώντας ακόμη το κινητό στο αυτί μου. Ανοίγοντας η πόρτα, μέσα μπαίνει ο Paul με δύο νεαρούς στρατιώτες, θα είναι μάλλον οι καινούργιοι από το Holmes Chapelπου μου ανέφερε το πρωί.

The captain of sex Book 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora