Κεφάλαιο 13

4.5K 386 4
                                    



Lauren

«Πως είσαι; Καλύτερα; Μήπως να έπαιρνες άλλη μια βδομάδα άδεια; Θα ήταν καλό ξέρεις για έσ...» ο Paul αρχίζει να με βομβαρδίζει στις συμβουλές με το που μπαίνω στο γραφείο μου.

«Paul, για να είμαι εδώ σημαίνει οτι είμαι καλύτερα και βρίσκομαι εδώ γιατί εγώ το θέλω και δεν μου το λέει είτε επιβάλει κανένας. Θέλω και είμαι πίστεψε με. Άλλωστε αυτή η βδομάδα στο σπίτι της μητέρας μου, φάνηκε ολόκληρος αιώνας παντού άνθρωποι να κλαίνε για εκείνον, η μητέρα να έχει τις μαύρες της...και εγώ να αισθάνομαι ενοχές χωρίς λόγο!» απαντώ ενώ τρίβω το μέτωπο, αυτός ο πονοκέφαλος γαμώτο.

«Όχι χωρίς λόγο... Άλλωστε όλοι ξέρουμε πως δεν του φέρθηκες όπως το άξιζε.» με διορθώνει και ίσως έχει δίκιο...δεν του φέρθηκα όπως του άξιζε, άσχετα που πρέπει να συζητήσω κάποια πράγματα με την μητέρα μου, για όλα αυτά τα ψέματα που μου έλεγε τόσα χρόνια...

«Ας μην το συζητήσουμε άλλο ειλικρινά, είναι μια αρκετά πονεμένη ιστορία!» απαντώ και ανοίγω τα χαρτιά μπροστά μου. «Εδώ, τι έχει γίνει όσο έλειπα;» ρωτώ κοιτώντας τον στα μάτια.

«Μμμ, όλα είναι μια χαρά. Ρολόι πάνε όλα... Εκκρεμεί όμως, η τιμωρία του Payne.» μου υπενθυμίζει.

«Αυτή δεν θα γίνει απλά.»

«Τι; Γιατί;» ρωτά έκπληκτος.

«Δεν είναι κρίμα να κατηγορηθεί άλλος και όχι ο υπαίτιος; Μπορεί να μην έχω αποδείξεις, όμως έχω γνωστούς που θα τον στείλουν κάπου μακριά.»

«Μην μου πεις...»

«Ναι, ναι αυτές τις μέρες μίλησα με τον Frederik και θα έχω νέα σε λίγο καιρό...θα φύγει από εκεί που ήρθε!»

«Μωρέ, μήπως είναι λίγο παρατραβηγμένο;» με ρωτάει.

«Καθόλου. Τα παθήματα θα πρέπει να γίνονται μαθήματα. Άλλωστε, χρειαζόμαστε στρατιώτες στις εμπόλεμες ζώνες αυτή την περίοδο. Ήρθε η ώρα ο Styles να φανεί χρήσιμος σε κάτι.»

«Βλέπω η έχθρα σου για αυτόν εκεί, ούτε να αλλάξει στο ελάχιστο.»

«Έχθρα, είναι βαριά κουβέντα. Αντιπάθεια θα έλεγα...» τον διορθώνω.

«Αντιπάθεια δεν λέγεται. Εκεί που θες να τον στείλεις η ζωή του βρίσκεται στο 50-50...μόνο έχθρα θα το έλεγα.» λέει με σοβαρότητα.

«Πολλές δραματικές ταινίες βλέπεις...» συνεχίζω. Μα καλά, δεν είναι ούτε ο πρώτος που θα πάει...

«Καλά...»

«Τέλος πάντων, εσύ;» αλλάζω θέμα.

«Εγώ; Τι εγώ;» ρωτάει.

«Τι γίνεται; Πως πάει το προσωπικό κομμάτι της ζωής σου;»

«Αααα, αυτό ρε'συ. Αυτό είναι ανύπαρκτο εδώ και κάτι αιώνες.»

...

(ΧΑΧΑ, ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΠΩΣ ΤΡΥΦΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ...ΟΜΩΣ ΚΑΡΓΙΑ Η LAUREN, ΜΑ ΣΕ ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΖΩΝΗ ΤΟΝ ΚΑΨΕΡΟ! :3)

The captain of sex Book 1Où les histoires vivent. Découvrez maintenant