Κεφάλαιο 24

4.3K 389 23
                                    

Harry

Εχθές πήρα επιτέλους την άδεια μου. Βρίσκομαι επιτέλους σπίτι μου, στην γειτονιά μου, δίπλα σε ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν. Κρίμα όμως που ο Liam, δεν πήρε την άδεια του. Είπαν πως δεν γίνεται να πάρουμε όλοι την ίδια περίοδο, την άλλη βδομάδα θα είναι η δική του σειρά. Όμως, δεν πειράζει. Ευτύχως πήραν άδεια ο Zayn και ο Louis, τουλάχιστον θα έχω κάποιους να βγούμε.
Έξω έχει νυχτώσει, και αποφασίσαμε να πάμε σε ένα κλαμπάκι το οποίο ο Louis μας πρότεινε. Η αλήθεια είναι οτι πρώτη φορά το ακούω, αλλά έτσι όπως μας το περιέγραψε ίσως θα'ναι καλό. Αυτή την στιγμή έχω την ανάγκη να βγω έξω, να πιω...και να βάλω το μυαλό μου σε μια σκέψη. Μια σκέψη, του τι θα κάνω. Πως θα της το πω. Αύριο, πρέπει να μιλήσω επιτέλους στην Jessie.
Παίρνω τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου και βγαίνω από το δωμάτιο μου, διασχίζω τον μακρύ διάδρομο και σταματώ στο σαλόνι όπου η γιαγιά μου παρακολουθεί τηλεόραση, βλέποντας με μου χαμογελάει.

«Θα βγεις αγόρι μου;» ρωτάει και χαμηλώνει την ένταση.

«Ναι, θα βγω με δύο άλλα παιδιά από το στρατόπεδο. Καλύτερα να μην με περιμένεις γιαγιά, θα αργήσω.» απαντώ και την πλησιάζω για μια αγκαλιά. Με φιλάει στοργικά στο μέτωπο και μου δίνει την ευχή της.

«Καλά να περάσεις γιε μου...» μου λέει και επικεντρώνει το βλέμμα της στην αγαπημένη της εκπομπή.

«Ακόμη έχει εκπομπή στην τηλεόραση αυτός ο χαμένος;» ρωτάω για να την πειράξω.

«Harry, αν ξανά πεις χαμένο τον David, θα σε κλειδώσω στο δωμάτιο σου και δεν θα βγεις έξω με τους φίλους σου.» απαντά εκείνη και γελάω.

«Χαχαχα, γιαγιά σ'αγαπώ. Τα λέμε.» τελικά καταλήγω να πω και φεύγω από το διαμέρισμα.

Κάτω στο parking ανεβαίνω στο αυτοκίνητο μου, και ξεκινάω στην διεύθυνση που ο Louis μου έχει πει.
...
Σταθμεύω έξω από το club.
Βλέπω τον Louis και τον Zayn να με περιμένουν, ενώ κάνουν το τσιγάρο τους. Σβήνω την μηχανή και κατεβαίνω από το αμάξι. Φτιάχνω το δερμάτινο μπουφάν μου, ενώ από συνήθεια πήγα να μπερδέχω τις ανύπαρκτες πλέον μπούκλες μου...γέλασα με αυτό που πήγα να κάνω. Προχωράω προς τους δύο φίλους μου οι οποίοι πλέον με είδαν.

«Επιτέλους ήρθες. Κοντεύω να πάθω πνευμονία εδώ έξω...» ο Louis λέει με σοβαρό τόνο.

«Τι λες ρε μαλάκα; Αφού τώρα ήρθαμε κι'εμείς.» ο Zayn του απαντάει.

«Ούτε μια πλάκα δεν μπορούμε να κάνουμε ρε Malik;» του απάντησε και ο Zayn γέλασε, μαζί του κι'εγώ.

The captain of sex Book 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora