ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Harry
Τα μάτια της πεταρίζουν ενώ είναι γεμάτα απορία θαρρώ. Σίγουρα θα της ήρθε απότομο, όμως, είχα ανάγκη να της το πω. Το θεώρησα κατάλληλη στιγμή. Αυτή την γυναίκα, την αγαπώ ακόμη και αν γνωρίζομαστε γύρω στους τρεις μήνες, ακόμη και αν μας ενώνουν τόσα άσχημα γεγονότα του παρελθόντος εγώ την αγαπάω και την νοιάζομαι.
Τα χέρια της σφίγγουν τριγύρω μου και αυτό μόνο μου αρκεί. Δεν με νοιάζει αν δεν μου το πει και αυτή, αρκεί που είναι εδώ μαζί μου και με αγκαλιάζει σαν να είμαι η σωτηρία της μου αρκεί. Αυτές τις δύο γαμημένες μέρες ήμουν μια ζωντανός, μια νεκρός, δεν νομίζω να τα παραλέω. Παρόλο που προσπαθούσα μπροστά στην γιαγιά μου να είμαι χαλαρός, όταν καθόμουν στο δωμάτιο μου αισθανόμουν κενός. Κενός δίχως αυτήν. Κενός δίχως την γυναίκα που μου έχει πάρει τα μυαλά για τα καλά.
Σηκώνω το πρόσωπο της και το φέρνω απέναντι από το δικό μου, κρατώντας το ανάμεσα στις παλάμες μου. Έχω την ανάγκη να την κοιτάξω στα μάτια, σε αυτά τα μαγευτικά της μάτια που με έχουν τρελάνει. Είναι τόσο ευαίσθητη τελικά, καμία σχέση με την σκληρή λοχαγό που στην αρχή προσπαθούσε να μας δείξει. Είναι η δικιά μου ευαίσθητη Lauren.«Δεν θα σε αφήσω ποτέ. Αυτό να το θυμάσαι Lauren. Εγώ και εσύ θα είμαστε πάντα μαζί.» λέω και πλησιάζω ακόμη περισσότερο τα πρόσωπα μας, σε σημείο που η καυτή της ανάσα χτυπάει απαλά το πρόσωπο μου, γαμώτο μου έλειψε αυτό. Μου έλειψε η Lauren.
«Ποτέ μην δίνεις υποσχέσεις οι οποίες περιλαμβάνουν το ''ποτέ'' και το ''πάντα'' Harry, συνήθως είναι αυτές που δεν κρατάνε. Απλά, μην το κάνεις.» αποκρίνεται και μπορώ να καταλάβω πως έχει πληγωθεί από έρωτα στο παρελθόν, αλλά ποτέ δεν μου έχει αναφέρει κάτι, παρά μόνο κάποια μισόλογα.
«Εμείς, θα το κάνουμε να αλλάξει αυτό μωρό μου. Θα κάνω την θεωρία του ''ποτέ'' και του ''πάντα'' να βγει αληθινή. Εκτός και αν με βαρεθείς μετά, όταν μεγαλώσω και γίνω παππούς...τότε ίσως.» την πειράζω και ένα απαλό χαμόγελο καλύπτει τα χείλη της, καθώς ρουφάει παιχνιδιάρικα την μύτη της.
«Δεν πρόκειται να γίνει αυτό και το ξέρεις, συνήθως στα γεράματα, οι παππούδες ξελογιάζονται από νεαρές πιτσιρίκες.» μου λέει και δεν μπορώ παρά μόνο να γελάσω. Ενώνω τα μέτωπα μας και κλείνω τα μάτια μου.
«Lauren, τι μου έχεις κάνει...» ψελλίζω και αισθάνομαι να χέρια της να τυλίγονται γύρω από τον λαιμό μου.
DU LIEST GERADE
The captain of sex Book 1
FanfictionΗ μοίρα είναι προγεγραμμένη ή όλα συμβαίνουν στα τυφλά; Όλα είναι καθαρά συμπτώσεις ή κάποιος από ψηλά τα έχει στήσει όλα για να συμβούν; Δύο άνθρωποι που το κοινό τους παρελθόν είναι τόσο ίδιο, από την άλλη τόσο διαφορετικό... Το πάθος τους κυριεύε...