Κεφάλαιο 40

5.4K 381 39
                                    

Harry


«Δεν πιστεύω να έχεις άγχος;» την ρωτάω καθώς την κρατάω από χερί, ενώ χτύπησα το κουδούνι του διαμερίσματος όπου μένω με την γιαγιά μου.

«Όχι. Δηλαδή, έτσι θέλω να πιστεύω. Ξέρεις, την τελευταία φορά δεν πήγαν όλα τέλεια.» μου απαντάει και η φωνή της προδίδει φανερή αγωνία. Όμως, αν το καλοσκεφτεί κανείς έχει και τα καλά της η αμήχανη πλευρά της Lauren.

Η πόρτα μπροστά μας ανοίγει, η γιαγιά μου μας υποδέχεται χαμογελαστή φορώντας ένα από τα μαύρα της φορέματα, με φλατ παπούτσια ενώ το μαλλί της είναι καρέ και καλοχτενισμένο, σαφώς και δεν απουσιάζουν οι πέρλες στα αυτιά της, της οποίες πάντα φοράει. Πρέπει να είναι κάτι σαν γούρι δεν ξέρω, να την ρωτήσω κάποια φορά.
Προχωράμε και οι δύο μέσα, η Lauren στέκεται σταθερά πίσω μου. Αφού αφήνω το χέρι της χαιρετάω την γιαγιά μου, ύστερα κάνει την κίνηση να πλησιάσει την Lauren την οποία προς έκπληξη και των δύο μας την αγκαλιάζει. Ξεφυσάω γεμάτος ανακούφιση.

«Χαίρομαι που είσαι εδώ, ύστερα από όλα όσα ειπώθηκαν μεταξύ μας. Συγνώμη.» η γιαγιά μου της ψελλίζει στο αυτί. Από την πλευρά της Lauren, διακρίνω ένα χαμόγελο στα χείλη της, ενώ ανταποδίδει την αγκαλιά.

«Δεν υπάρχει λόγος να ζητάτε συγγνώμη κυρία Grace.» της λέει η Lauren.

«Κυρία Grace, δεν μου αρέσει, θα προτιμούσα να με λες γιαγιά ή αν δεν θες ή δεν νιώθεις άνετα σκέτο Grace.» η γιαγιά μου της λέει ενώ την αφήνει από την αγκαλιά της, για να κλείσει την πόρτα.

Όλοι μαζί προχωράμε στο σαλόνι. Η Lauren νιώθει φανερά αμήχανη και το καταλαβαίνω, όταν η γιαγιά μου δεν μας κοιτάει της κάνω κάποια νοήματα να ηρεμήσει. Μου χαμογελάει ως δείγμα οτι το προσπαθεί και ειλικρινά, ορκίζομαι πως θέλω να την αρπάξω και να της δώσω φιλιά.

«Λοιπόν, δεν ξέρω αν πεινάτε πάντως Harry αφού με πήρες τηλέφωνω και είπες οτι θα έρθετε έκατσα να μαγειρέψω σκέφτηκα πως βράδυ είναι, θα ερχόταν και η Lauren.» η γιαγιά μου σπάει την ησυχία που επικρατεί.

«Εγώ προσωπικά, πεινάω σαν λύκος.» λέω και επιτέλους γελάνε και οι δύο.

«Δεν έπρεπε να μπείτε σε τέτοιο κόπο.» η Lauren λέει.

«Κόπος; Καθόλου κόπος κορίτσι μου, η μαγειρική είναι η αγάπη μου. Μπορώ να μαγειρέψω για έναν ολόκληρο στρατό.» η γιαγιά Grace λέει.

«Τότε να έρθεις στο μαγειρείο του στρατοπέδου.» καμία δεν γελάει, το θεώρησα αστείο. Τέλος πάντων, οι δύο γυναίκες της ζωής μου σηκώνονται και προχωράνε προς την κουζίνα.

The captain of sex Book 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora