Uhnul jsem jeho mířené ráně, stihl jsem ho chytnout za nataženou ruku a pokusil se mu podkopnout nohy, ale můj pokus skončil neúspěchem.
Skončil jsem já na žíněnce, až to plesklo, když byl opět on rychlejší.
Brooklyn mi včera nabídl, že bychom mohli středu strávit cvičením a učením sebeobrany, jelikož jsem za sebou měl jen jednu hodinu.
Rozmýšlel jsem se, jestli je dobré takto zameškat celý den školu, ale konec konců, chodil jsem tam dva roky každý den.Tenhle rok hold budu mít mít více než nula zmeškaných vyučování.
Vadilo mi to?
Možná.
Ale když jsem místo toho mohl být s Brookem, byly mi nějaké hodiny ukradené.Zvedl jsem se.
Od minule už jsem nebyl tak nemotorný, stále jsem byl Jack, kluk vyšší, než některé dveře na škole a přitom takové tintítko, že by mě i Olet dokázala přeprat, kdyby chtěla.Započali jsme další souboj.
Mikeyho jsem už dlouho neviděl, spíše jenom zpovzdálí a to jsem se rychle klidil pryč, ani ho netrápilo, že se na něj Brooklyn vykašlal.
Bod pro nás dva.
Ale sebeobrany jsem se vzdát nechtěl, jednak jsem mohl být s ,,mým přítelem" a jednak mě to i začalo bavit.
Tentokrát jsem uhodil rychleji a dal do toho všechnu sílu, kterou jsem dokázal za tak krátký moment nashromaždit.
Celý chvat se mi nepovedl na úplnou jedničku s hvězdičkou, což bych již po tolika pokusech měl dávno zvládat, ale Brooklyn mě ještě stihl podrazit.
A tak jsme oba skončili na žíněnce - no, byl to pouze on, kdo na ní byl, já spadl na jeho nádherně vytvarovanou hruď.
Jak romantické.
Hned skončil v obětí mých rtů, které mu věnovaly jeden z delších polibků, už se stali naší denní rutinou.
Bylo to pro nás už něco, co jsme zažívali častěji, než jiné věci předtím, než jsme se poznali, a přitom to bylo vždy intimní a dokonalé.
Propojené.,,Buďte té lásky a nechte tuhle zahradu nepošpiněnou."
Liana byla pravý opak Olet.
Olet mohla vyletět z kůže, když poslouchala každé naše slovo, jak jsme se dali dohromady během toho, co byla pryč.
Lianě stačilo říct, že jsme spolu a málem se nám před očima pozvracela.
Jediná její věta byla: ,,Takže můj bratr je teplý... A jeho spolubydlící taky. Asi bych měla začít bojovat za práva homosexuálů, nebo mě ukamenujete."Tu zprávu dostala ještě k tomu nedlouho poté, co se smířila s bratrem... A ten o pár dní později na ni vyvalí, že má přítele.
Nebyla z toho tolik nadšená, měla tu výhodu, že byla vždy tvrdá a umělá si udržet takzvaný poker face. Jenom to potřebovala vstřebat.
Takže výhled na to, jak na sobě ležíme a a já Brooklyna dusím svými polibky, nebyl asi nejlepší zážitek.
,,I já tu bydlím," ozval se nakrknutě Brook.
,,A já to tu okupuju a byla jsem tu dřív než vy," Liana si bez jediného pohledu na nás otočila stránku módního časopisu, ,,běžte si ty hormony sklidnit dovnitř."
Prostě Liana, jak se patří.
Nenechá se ničím rozhodit.
Tu holku nejeden člověk musí obdivovat.***
ČTEŠ
𝘉𝘭𝘶𝘦 ✓
Teen FictionJeho rty... Byly úžasné i v tom zmatku a šílenství kolem. Byly teplé a mokré, stejné v jako den, kdy si mě poprvé vzal. Kdy bariéra praskla a dva světy, kdysi od sebe tak vzdálené, se propojily a vytvořily ráj. Byl jsem jako housenka, malá a nenápad...