|poděkování|

116 45 15
                                    

Já... Nevím, kde začít.
Na jednu stranu jsem úplně nadšená z toho, že jsem dopsala nějaký svůj příběh. Na tu druhou mám dojem, že část mě samotné odešla.

Ale od toho tu nejsme!

Jsme tu proto, abych upřímně z mého celého srdce poděkovala všem, kteří došli až sem.
Děkuju Vám, že jste dali mému příběhu šanci.
Že jste na něj klikli a četli, ikdyž ty začátky byly jedno velké cliché.
Děkuju za každý komentář, kterých jsem si vážila jako sůl nad zlato.

Nebyl komentář, který by mě nepotěšil a nevytvořil úsměv na tváři.
A taky děkuju za všechny hlasy, které jste příběhu věnovaly.

Kdybych tu měla jmenovat všechny osoby, které bych tu chtěla zmínit, ať už psaly komentáře, dávaly ohlasy nebo pouze četly, byli bychom tu do dalšího století.

Všichni jste úžasní!

Jedno velké díky patří icry69, která vytvořila cover a taky se rozhodla příběh číst. Moc děkuju ještě jednou!

Další díky patří  _justfowler_ díky které jsem se přemohla tohle všechno napsat a provázela mě celým příběhem.
( ◜‿◝ )

A nesmím zapomenout na GabkaSangster , IamMissFowler a PetanBilek , kteří nezapomněli okomentovat každou kapitolu a často to byly takové slohovky, až jsem se divila, že si dá někdo kvůli tomu takovou práci.
Takže i Vám děkuju!

Nevím, jestli to moc prožívám, asi dost určitě jo, ale tak nějak stále nevěřím, že jste došli až sem a věnovali volný čas mému příběhu.
(≧▽≦)

Lait

𝘉𝘭𝘶𝘦 ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat