Wild trok ik me los uit Jessica's greep. Ik gromde. Ik moest het bloed hebben. Met grote ogen staarde Jessica en Angela me aan. Bella? Gaat het wel? Ik reageerde niet. Edward trok aan mijn arm. Kom nu. Ik deed niks. Nog steeds opzoek naar de geur. Rosalie en Alice waren al buiten. Emmett hield Jasper vast. Eindelijk viel mijn blik op het bloed. Het zag er zo smakelijk uit. Ik wilde er op afstormen maar Edward greep me net op tijd vast. Ik worstelde maar Edward droeg me naar buiten. Naast me zag ik dat Emmett Jasper mee trok. Haastig gooide Emmett de deuren dicht en met zijn zessen renden we de parkeerplaats op. Edward hield me nog steeds vast. Laat me los! Zei ik grommend. Jessica en Angela kwamen naar buiten gerend. Bella? Wat is er? Jessica en Angela roken nu tien keer zo lekker. Ik moest moeite doen om me te concentreren. Opeens hoorde ik een sirenen. Een ambulance kwam de hoek om gescheurd en stopte voor het gebouw. 4 broeders met een brancard gingen naar binnen. Carlisle sprong ook de bus uit. Edward, ga naar huis. Nu! Beval hij. Jessica pakte mijn arm. Je gaat toch nog niet nu al? De brancard kwam naar buiten. Meteen werd mijn hoofd weer gevuld met die heerlijke geur. Jasper sprintte er naar toe. Zo snel dat mensen het niet eens konden zien. Ik was woest maar ik bleef staan. Beheers jezelf. Herhaalde ik in mijn hoofd. Carlisle knikte naar Edward en samen schoten ze op Jasper af. Ze trokken hem naar achter. Ik zag iedereen verbaasd naar ons staren. Maar daarna was de aandacht weer gericht op de ambulance. Edward trok me de auto in. Met zijn zessen reden we weg. Hijgend staarde ik voor me uit. Emmett scheurde de weg over. Al snel waren we weer thuis. Gaat het? Vroeg Edward. Ik voelde me gekalmeerd maar nog die heerlijke geur had ik nog steeds in mijn gedachte. Het gaat beter, het spijt me echt. Edward keek me verbaasd aan. Waarvoor? Dat ik mijn zelfbeheersing verloor. Edward lachte. Bella je hebt helemaal niks verloren. Je had je juist prima ingehouden. Echt goed! Ik omhelsde hem. Bedankt. Jasper is al jaren vampier en hij heeft er nog steeds meer moeite mee dan jij nu hebt. Ik glimlachte. Maar wat moet ik tegen Jess en Ang zeggen? Ze zullen me vast denken dat ik gek ben geworden, misschien moeten we wel verhuizen? Door mij! Edward streelde door mijn haar. Bella rustig maar, ik heb hun gedachte gelezen en ze wisten dat je niet tegen de geur van bloed kon. Ik zuchtte. Nou ja. Dan moeten we daar maar op vertrouwen. Renesmee kwam de kamer ingelopen. Snel keek Edward me aan. Ik knikte. Dat was het teken dat ik weer mijn zelfbeheersing terug had. Zijn jullie nou al weer terug? Vroeg ze verbaasd. Ook Esmée kwam binnen. Renesmee ging op de bank zitten. Ik glimlachte. Er zijn wat problemen opgetreden gedurende ons verblijf op het feest. Ik probeerde het zo subtiel mogelijk te brengen zodat ze niet wist wat. Wat voor problemen dan? Ik knuffelde haar. He, dat doet er niet toe. Het is verleden tijd. Renesmee keek me verdacht aan. Daarna keek ze naar Edward die een poker face had. Ze zuchtte en haalde haar schouders op. Als jullie het zeggen. Mompelde ze. Ik kuste haar op haar voorhoofd. Goedzo. Bedtijd! Renesmee stond geïrriteerd op. Ja ja ik ga al. Met zijn drieën liepen we naar het huis. Renesmee was druk aan het vertellen over haar avond met Esmée. Ze waren naar het bos geweest maar meer begreep ik er niet meer van. De hele tijd bleef het voorval in mijn hoofd rondspoken. Wat als mensen het zo raar vonden dat ze informatie gaan zoeken? Dan zouden we moeten verhuizen. De Volturi zou weer opdagen. Dat mocht echt niet gebeuren. Want dan zou het, het einde zijn van de Cullens. En dit keer waarschijnlijk voor goed. Nee we zouden gewoon moeten afwachten. De toekomst komt vanzelf op ons af. Dan maar hopen.
Bedankt iedereen! Echt super vaak wordt hij gelezen! Ik heb proefwerk week dus voorlopig wordt het minder en ik heb geen internet. Dit is op 3g gedaan en dat is redelijk duur dus vandaar! Super bedankt alvast! Kusjes!
JE LEEST
Daglicht (na morgenrood) twilight
FanfictionDit boek is het boek dat na het laatste deel van de twilight reeks komt. Hij is geschreven vanuit Bella. Soms verander ik een hoofdstuk van persoon. Het is door mij bedacht dus niet door Stephanie Meyer. Sorry trouwens voor de niet hele lange hoofds...