" Mindenkit érdemes meghallgatni, szóval, ha van valami mondanivalód, kiáltsd ki hangosan, hogy mindenki hallja. "
Tom Hiddleston
Tegnap sikerült megbeszélnem a bátyámmal a dolgokat, hála Lokinak. Miatta sikerült megtalálnom, amit a bátyám nem vett jó névnek, de a végére természetesen minden jól alakult. S mivel, ez az utolsó napom itt Asgardban, ezért úgy döntöttem, hogy felveszek egy itteni ruhát. Igen, így utolsó nap, de jobb későn, mint soha.
Tehát a választásom erre a ruhára esett:Kíváncsi vagyok arra, hogy Loki mit fog szólni, egyszer nem hordtam még ilyen ruhát előtte és biztos anyáéknak is felfog tűnni az, hogy így utolsó nap felveszek egy, ilyen asgardi ruhát.
A reggeliről lekéstem, de nem bánom mert nem is voltam és nem is vagyok éhes.
Tegnap Lokinak megígértem azt, hogy ma vele töltöm a napomat, de nagy részben, azért a húgommal is szeretnék lenni és jobban megszeretném ismerni Thort, mivel az itt tartózkodásom alatt, nem beszéltünk túlzottan sokat.Itt álork pontban tíz órakor Loki szobájának ajtaja előtt, ahogyan megígértem neki. Félve kopogtattam, mivel még egyszer sem voltam ezen az oldalon, ahola Odin is tartózkodik.
Ugyanis mi vendégek a keleti szárnyban voltuk, míg az istenségek a nyugati oldalon. Természetesen itt is minden ugyan olyan, szobák sokasága volt egy oldalon a másikon pedig az asgardi csodás kilátás. Odint sokszor szoktam itt látni a vendégek oldalán, de ez természetes, hiszen ő a mindennek atyja, még szép, hogy rá néz a vendégeire.
A nyugati és keleti szárnyban foglal helyet az Istenek és a vendégek háló szobája. Úgyhogy mondhatom, most így utolsó nap eljutottam ide is.Pár perc várakozás után, Loki megtisztelt azzal, hogy kinyitja előttem a szobájának " kapuját."
- Na végre már azt hittem, hogy sosem nyitód ki nekem az ajtót.- förmedtem rá.
- Jöhettem volna előbb is, de akkor megláttad volna, csupasz szexi testemet!- mosolyodott el, majd intett, hogy menjek be.
Körbenéztem a szobában és amit láttam az a zöld és a fekete árnyalat volt. Kivéve az ágy támlája ami természetesen arany színben pompázót.
- Látom sikerüt normálisan felöltöznöd.- vágta hozzám a szavakat.
- Nem értem, mi a baj a sima egyszerű földi ruhákkal?- néztem rá értetlenül.
- Ahogy te magad is forgalmaztad, egyszerű, itt Asgardban semmi se egyszerű, főleg nem a ruha viselet.- rám szegezte a tekintetét, majd folytatta.
- Tudod te hány réteg ruha van rajtam?Én csak szúrós szemekkel néztem, s csak hallgattam őt addig míg be nem fejezte.
- Na és mond Loki mit fogunk ma csinálni?- kíváncsiskodtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
FanficAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...