"Az enyém vagy (...). Az enyém, ahogy én a tiéd vagyok. Ha meghalunk, hát meghalunk. Mindenkinek meg kell halnia (...). De előbb élni fogunk! „
George R. R. Martin
- Szóval? Hajlandó vagy lemondani az esküvőről?- néztem az előttem álló istenre.
- Nem mondhatok le az esküvőről! De betudom bizonyítani, hogy nem én voltam fent a kertben!
- Loki te szereted azt a csajt?- tettem fel neki egyszerűen a kérdést.
- Nem, miért szeretném?
- Akkor semmi értelme nem lenne az esküvőtöknek! Miért ragaszkodsz ennyire ehhez a házassághoz?- kérdeztem tőle.
- Apám kérte! Nem szeretném ha csalódna bennem!
- Most viszont én csalódtam benned!- néztem rá csalódottan. - Én meg nyíltam neked, mondhatni szerelmet vallottam és te annyit nem mondasz vissza, hogy szeretsz! Mit akarsz tőlem? Miért keresel folyton?
- Nem tudom neked ezt megmagyarázni! Fontos vagy nekem! Oly annyira, mint még soha senki, pedig az anyám is elengedhetetlen személy volt az életemben!- vallotta be.
- Na és Luna? Ő mennyire fontos neked?
- Semennyire sem!- jelntette ki, majd megsimogatta az arcomat.
- Ha én fontos vagyok neked, ne vedd el őt, kérlek! Nem bírnám ki!- mondtam neki már szinte sírva.
- Addig semmi képpen nem veszem el őt, míg apám nincsen magánál, de ha ő továbbra is azt akarja attól tartok nem tehetek az esküvő ellenn semmit!
- Továbbra is elvennéd őt? De hát Luna egy.... had ne mondjam ki! Ő tehet mindenről! Odin miatta van álomban és nem beszélnék arról, hogy számtalanszor közénk állt és most meg hírtelen egy esküvő? Nem fura neked ez kicsit cseppet sem?- érdeklődtem.
- Igazad lehet Alessia! Azt mondtad, hogy én veled beszélgettem fent a palota tetején igaz?
- Igen! Miért?
- És pontosabban mikor is volt ez?- közben sétált fel-alá.
- Hát olyan három óra fele.- válaszoltam.
- Akkor én a nagyiddal voltam, bármilyen meglepő is neked! Megmutatta nekem hogyan csináljak palacsintát! Mert állítólag az a kedvenc desszerted!- nézett rám most már mosolyogva.
- Igen! A palacsinta a kedvencem! És örülök, hogy összebarátkoztál a nagyival!- mosolyogtam most már én is. - De ha nem te voltál, akkor ki?
- Van egy selytésem.... Gyere velem!
Kint sétáltunk Lokival a rideg asgardi utcán, júniusi estéhez képest csak úgy csípte az arcomat a hűs levegő.
Percek elteltével havazni is elkezdett.
Mit ne mondjak nagyon nem volt meleg és, hogy ilyenkor esik a hó azon nagyon megdöbbentem. Egyre több elhagyatott házat véltem felfedezni ezen a részen és eddig még egyetlen egy embert nem láttam erre fele. A hideg is kirázott a látványtól, amint meg láttam egy alakot kisétálni egy élettelen házból. Sötét kapucnis ruhát viselt, arcát nem láttam jól. Hirtelen Loki megtorpant és elém lépett védelmezően. A férfi ledobta magáról a kapucnit ezáltal belátást nyertem arcára. Feje ki volt tetoválva, kicsit testesebb az alakja, mint Lokié és egy kicsit izmos is volt. A herceg rám terített valamit ami takaró féleségnek tűnt. Nem is foglakoztam azzal, hogy honnan szerzte, úgy vélem most nem ez a legfontosabb.
VOUS LISEZ
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
FanfictionAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...