" Az igazi féltékenység mindig növeli a szerelem érzését. "
- Őt te tényleg a barátomnak nézed, most komolyan Erick? - kérdeztem a sérült barátomat. - Nem vagyunk együtt! - jelentettem ki.
- Most mégis miért hazudsz?- vigyorodott el.
- Tessék, te meg mi a fenéről beszélsz Loki?
- Alessia ugye Ő nem az a Loki akire gondolok? Vele vagy együtt?- kérdezősködött Erick.
Eddig felsem fogtam, hogy mi folyik itt, Loki direkt csinálj ezt. Nem értem neki ez mire jó? Azt értem, hogy szeretni a csínyeket, de velem ne játszon, mert én nem nagyon szeretem.
- Igen Erick, Ő az a Loki, de megváltozott, nem olyan, mint pár évvel ezelőtt.- mondtam neki. - Ja és mellesleg nem vagyunk együtt soha nem is voltunk és soha nem is leszünk.
- Azért a soha elég hosszú idő.- mondta semleggesen Loki.
- Na jólvan Loki, most már menjünk. Nem akarom ezzel fárasztani Ericket, pihennie kell és tölünk nem tud, jobban mondván miattad.- mondam, majd adtam egy puszit a legjobb barátomnak.
Megfogtam Loki kezét, s magammal húztam egészen a kijáratig.
- Élvezted ugye?- kérdeztem tőle dűhösen.
- Hát hogyne, hiszen engem a csínytevés éltet.- mosolyodott el.
- De én nem élveztem, sőt Erickel szinte semmit sem beszéltem és ez mind mittad.- néztem rá szúrós szemekkel. Bocsánat kérően nézett rám, ám elnézést nem kért tőlem.
Elég későre járt már, itt lenne az ideje annak, hogy vissza térjünk Asgardba, de egy bökkenő volt. Szőrnyen éhes lettem.
- Valamiért nem tudok rád haragudni. Ami nagy baj, mert haragudnom kéne a történtek miatt.- mondtam neki. - Nem megyünk el enni? Kicsit meg éheztem.- néztem rá. - Mit szólnál egy hamburgehez?- kérdeztem.
- Mi az a Hamburger?- úgy nézett rám, mint aki nem tudná, hogy miről beszélek.
- Nem tudod, hogy mi az igaz?- érdeklődtem.
- Attol tartok, hogy nem.- válaszolt a kérdésemre.
***
Fél óra sétálás után megérkeztünk Manhattan egyik legjobb burgerezőjéhez. Tavaszhoz képest elég hűvös idő van így este felé. Elég furán néztek minket, természetesen Loki miatt mert, hogy saját alakjában van jelen.
- Midgárdi ennivalóhoz képest elég jó.- dicsérte meg az ételt.
- Akkor nem ettél még Pizzát, de majd idővel azt is megkóstolhatod. De most menjünk vissza Asgardba eléggé hűvös van már.- borzongtam a hidegtől.
- Oh, csak nem fázol?
- Ja, nem is tudom miért vacogok ennyire, tényleg nem.- néztem rá szúros szemekkel.
- Tessék itt egy kabát.- nyújtotta át a ruhadarabot.
- Ezt meg honnan szerezted?- kíváncsiskodtam.
- Ez legyen az én titkom.- kacsintott rám.
Nem értem most miért viselkedik velem úgy, mint egy úriember, de nekem ez tetszik. Úgy érzem, hogy megkedveltem a hazugságok istenét. Mindegy, hogy kedves, bunkó vagy épp egy úriember, akkor sem tudnék rá haragudni. Talán szereztem magamnak egy Isten pajtit.
- Akkor mehetünk?- kérdezett.
- Igen.
Megfogta a derekamat majd magához huzott. Olyan közel voltam hozzá, hogy az megrémisztett, de nem féltem tőle, karjai között inkább biztonságban éreztem magam. Percekkel később megis nyilt a Bifröszt.
Asgadrba érve az volt az első dolgom, hogy beszéljek a húgommal, annyi minden történt a Földön amiről nem árt ha tud. Loki mutathatja magát gonosznak, de engem nem tud becsapni. Jól érezte magát velem ez mitagadás nem tudja eltitkolni előlem.
Itt álltam Heléna szobája előtt és vártam arra, hogy kinyissa előttem az ajtót.
- Alessia hát te mit keresel it?- vakarta közbe a tarkoját.
- Beszélnünk kéne...
- Most épp nem alkalmas.- vörösödött el zavarában.
Végig néztem rajta és nem volt más rajta, mint egy takaró ami köré volt tekerve.
- Ohhh értem már.- mosolyotam el.
Ezt követően bele futottam Odinba, aki nagy mosolyogva jött felém.
- Hogy sikerült a midgárdi kiruccanásod Lokival?- érdeklödött Odin.
- Egészen jó volt, egy olyan oldalát láthattam Lokinak, amit életemben nem gondoltam volna.
- Örömmel hallom ezt kedves.- mondta és ment tovább útjára.
Mefgordult a fejemben az, hogy Lokinak tényleg igaza lehet Odin kapcsán. Lokival ugyan sosem leszünk egy pár, de legalább találtam magamnak egy újabb barátot aki az én Isten pajtim.
Hulla fáradtam feküdtem be az ágymba, elég hosszú és mozgalmas napon vagyok túl. Majndem sikerült is elaludnom amikor valaki kopogott az ajtómon. Mikor kinyitottam azt, ledöbbenve álltam álltam az alak előtt.
- Mit szeretnél Loki?- kérdeztem tőle ásítozva.
- Csak elakarok valamit mondani a mai napról......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
Hayran KurguAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...