„ A szerelem sokkal bonyolultabb dolog, mint gondoltam volna. A szerelmes ember gondolati és érzelmi világa nincs mindig összhangban."
Berkesi András
Amikor Loki kiejtette a szavakat a száján, először nem akartam elhinni. Azt hittem megint csak tréfát akar velem űzni, de tévedtem. Hirtelen reagálni sem tudtam rá. Az lehetetlen, hogy Odin ilyet kért volna tőle. Még is minek? Hiszen Loki már felnőtt, nem egy kisgyerek.
- Nem mondasz semmit?- kérdezett.
- Még is mit mondjak, Loki? Azt szeretnéd, hogy gratuláljak nektek, vagy mi? Én egyeltalán nem örülök ennek!- mondtam neki lehangoltan.
- Alessia! Miért olyan fontos ez neked?
- Ahj Loki!... Hát nem érted, hogy én nekem ez rossz? Hogy én a Luna miatt csak szenvedek? És te azt kérdezed, hogy miért?- néztem rá könnyes szemekkel.
-Igen, Alessia! Miért?
- Az ég szerelmére Loki, én SZERETLEK téged!- mondtam neki, majd otthagytam őt a válaszát meg sem várva.
Beérve a palotába az volt az első dolgom, hogy beszéljek Odinnal.
Mert bennem van annyi, hogy megkérdezem tőle, hogy miokból kell Lokinak nőül venni Lunát. Számtalan helyen kerestem a királyt, de mintha elnyelte volna a föld. Most, hogy jobban körbe néztem, az őrök sincsenek a helyükön. Egy nagy kiabálásra eszméltem fel. Thor jött ki az egyik szobából. Egyből oda rohantam hozzá.- Thor mi a baj?- néztem rá aggódó szemekkel.
- Apám, Odin álomba merült és nem tudni az okát, hogy miért!- mondta most már nyugodtabban.
- Ezt, hogy érted Thor? A királynál ez nem megszokott dolog?- kíváncsiskodtam.
- Apám egy évben egyszer csinál ilyet és már ebben az esztendőben meg történt, az esküvőnk előtt!- mondta szomorkásan.
- Nem lehet, hogy most ez egy kivételes alkalom lenne? -Thor csak a fejét rázta.
Ezután bementem Odinhoz és leültem az ágya mellé egy székre és megfogtam a kezét.
- Felség, én tudom, hogy hall engem. Beszéltem Lokival és azt mondta nekem feleségül kell vennie Lunát, de nem önszántából, ha nem azért mert Ön így döntött. De ne aggódjon, én nem hiszem, hogy ilyet kért volna! A fia jobb lányt érdemel és nem olyat, mint a szőke kis Luna. Tudja én nagyon megszerettem Lokit ezért fáj annyira, hogy mással kell őt látnom. Talán a herceg is így érez irántam csak nem meri magának bevallani. Minden erőmmel azon leszek, hogy kiderítsem mi történt felséggel és arra, hogy Luna keze van az egészben, ezt megígérem Önnek!- mondtam az alvó Odinnak.
Ezt követően felmentem a palota tetőtéri tikos kertjébe, amit még Loki mutatott nekem. Megkerestem magamnak a tökéletes helyet. Innen fentről beláttam Asgard minden területét. Sokáik csak álltam és gondolkoztam magamban. Luna mindig is féltékeny volt arra, hogy Loki többet van velem, mint vele. Nyilvánvaló, ő tehet arról, hogy a mindenek atyja, Odin álomban fekszik. Lehet nem is a király mondta Lokinak, hogy vegye nőül Lunát, de ezt kell kiderítenem és ebben csak magamra számíthatok. Hosszú ideig a népet fürkésztem, a sok asgardi ember, akik a palota előtt nyüzsögtek.
ESTÁS LEYENDO
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
FanficAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...