XV. Egy meg nem történt dolog.

2.2K 165 8
                                    

" "hol voltál" több, mint egy egyszerű kérdés. Aki ezt kérdezi, egyben azt is mondja: "hiányoztál", "veled szerettem volna lenni". "

Paulo Coelho

Az, hogy Lokit itt láttam az picit meglepett, de örültem neki meg nem is. Egy szempontból jó volt, mert láthattam őt, s legalább nem lett semmi baja, másrészről pedig haragudtam rá, de nagyon. Majd megindultam az isten felé és egy nagy lendülettel meglendítettem a kezemet és az arcához csaptam. Erre a reakciója csak egy ördögi mosoly volt.

- Még mindig bírlak!- szólalt meg, majd mosolyra húzta az ajkait.

- Ezt azért, mert eltűntél és aggódtam miattad!- jelentettem ki és akkor ott leesett, bevallottam neki azt, hogy aggódtam értem.

- Áhh, szóval nyugtalan voltál miattam?- láttam rajta, hogy élvezi.

- Igen, na és? Ugysem változtat semmin!- jelentettem ki és próbáltam vele bunkó lenni, de nem ment, egyszerűen hiába próbálkoztam nem sikerült.

Még egy darabig szemeztünk egymással, aztán bejött a képbe Bruce, s Loki még köszöntött is neki.

Még egy darabig szemeztünk egymással, aztán bejött a képbe Bruce, s Loki még köszöntött is neki

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


- Szervusz, Bruce.- mosolyodott el halványan az istenség.

- Na hát, legutóbb mikor találkoztunk mindenkit megakartál ölni, most miben mesterkedsz?- kérdezte Lokitól Bruce.

- Ez percről, perce változik!- mosolyodott el ördögien.

Erre Bruce megragadta a kezemet és kivonszolt magával a szobából. Kár, mert én jól szórakoztam Lokin, de sejtem miért akar velem beszélni a doktor és azt is tudtam, hogy veszélyesnek találja.

- Alessia ez a pasas nem normális, én már csak tudom, nem kéne vele barátkoznod!- nézett rám tök komolyan.

- De Bruce, nyugi! Eddig még nem akart megölni és nem is bántott, s én bízom benne, szerintem egész jófej.- a szobában lévő Lokira pillantottam és akaratom ellenére rá mosolyogtam.

- Egek, te belezúgtál!- nézett rám kidülledt szemekkel.

- Mi, nem, ez nem igaz!- cáfoltam meg. De tulajdonképpen Bannernek igaza van, csak nem merem ki mondani, na persze nem azért félek, hogy mit reagálnának rá, hanem azért, mert akkor magamnak is bevallanám az érzéseimet Loki iránt.

- Ne hazudj nekem Alessia! De jobb lesz ha most oda mész a drágalátos istenedhez, mert hamarosan jön az ítélet, azaz Tony és ő majd elmondja amit elkell mondania.- mondta majd elment.

Szép lassan vissza ballagtam a Lokihoz, aki úgy örült nekem, mintha a tesseractot látná.

- Mond miért örülsz nekem ennyire, csak nem hiányoztam neked?- érdeklődtem kíváncsian.

I fell in love with a god [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora