XIV. Furcsa meglepetés.

2.3K 170 18
                                    


" Minden tettünknek következményei vannak. Amit teszünk, azt visszakapjuk végül, ezért jobb mindig szeretettel cselekedni. "

Yehuda Berg

Teljesen kivagyok Loki miatt. Kétségbe esetten és szomorúan sétálok Bannerrel a bosszúállók bázisára. Haza semmiképpen sem akarok menni, most nagyon nem szeretnék egyedül lenni. Bánt az, hogy Loki elment és nem szólt róla, de talán csak átvert és nagy csínyt szeretne csinálni ebből az egészből. De az biztos, hogy ha találkozok vele, akkor olyan pofont leadok neki, amit még Asgard sem látott.

- Miért bánt téged ennyire az, hogy Loki elment? És egyáltalán mit keres itt lent a Földön?- halmozott el a kérdéseivel.

- Bruce! Elég! Ne halmozz el a kérdéseiddel, ígyis hasogat a fejem.- fogtam közbe a kobakomat.

- Jólvan na, de ezekre egyszer muszáj lesz válaszolnod!- jelentette ki Bruce.

- Persze, hogy fogok rá válaszolni, de nem most!

Az út további része csöndesen telt, nekem időközben sikerült megnyugodom. Bár Lokira szőrnyen mérges vagyok és ami azt illeti, borzasztóan haragszom rá, de ha itt lenne annak viszont nagyon örülnék.

-Megjöttünk Alessia, fáradj beljebb.- tessékelt be Bruce a hatalmas épületbe.

- Hát ez, aztán tényleg jó nagy objektum.- néztem körbe csodálkozva.

Ezek után felmentünk egy tárgyaló terembe, de én nem igazán értettem azt, hogy miért. Nagy lendülettel meg fogtam a széket, majd kihúztam az asztal alól és ráültem, úgy vártam tovább. Pár percel később az ujjammal doboltam a térdemen, mert már nagyon untam a helyzetet. Aztán hirtelen egy ismerős mély hang csapta meg a fülemet.

- Thor?- lepődtem meg azon, hogy itt látom őt.

- Alessia! Már mindenhol kerestelek!- jött oda hozzám, s megölelgetett.

- Mit értsek azon, hogy mindennhol?

- A lakásodon jártam, de te nem voltál otthon ezért jöttem ide és úgy látszik sikerrel jártam!- mosolyodott el.

- Jó, de a lakásom az nem mindenhol!- húztam mosolyra a számat.

- Az öcsém miatt jöttem! Tudjátok, hogy hol van?- hangja még a szokottnál is mélyebb volt.

- Ezt én is szeretném tudni, de Loki miért is jött le pontosabban a Földre?- kérdeztem az istenséget.

- Loki kifürkészhetetlen, sosem tudjuk, hogy mit tervez, vagy mit csinál, de ezt most kivételesen tudom. Az öcsém teljesen bezárkózottlett, miután te eljöttél Agaradból. Nyilván előtted sem volt túl nyitott, de mostanában szokatlanul máshogy viselkedik.

- Ezzel azt akarod mondani, hogy Loki miattam jött a Földre?

- Igen, pontosan ezt!- bólogatott.

Teljesen levagyok döbbenve, én azt hittem Loki tényleg csak ide jött világot látni. Mért voltam én ilyen hülye, hogy hittem neki? De még magam is elég nehezen hiszem el azt a tényt, miszerint miattam jött a Földre. Loki tényleg titokzatos, eddig még sosem jöttem rá semmire ami vele kapcsolatos, egyszóval igazán kiismerhetetlen. S pont ez az amiért én oda vagyok érte, de szerelmes még kicsit sem vagyok belé, csak tetszik nekem. Thor állítása szerint, még hiányoztam is neki és talán ez volt a főbb oka annak, hogy lejött a Földre.
Később megérkezett a világunk mindenek atyja, aki nem más, mint a híres, milliárdos, zseni, playboy, ember barát Tony Stark.

I fell in love with a god [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora