XLVIII. A közeledő veszély

1.6K 116 35
                                    

„ Minden szerencsés élet csak egyszer szerelmes, a személyisége fejlődésének legkezdetén, az édesanyjába. Bármely későbbi szerelem csak ennek a kivetítődése."

Varnus Xavér

Három nap telt el a kis Magni születése óta. Azóta nem sok minden történt, Lokinak még mindig nem mondtam el, hogy terhes vagyok. Nem tudom mit szólna hozzá, de előbb vagy utóbb úgyis megfogja tudni, hiszen napról napra egyre jobban kivehető, hogy gyermeket várok. A terhességi tünetek is egyre többször jelennek meg a napfolyamán. Többször fáj a fejem és szinte minden pillanatban megkívánok valamit, és ezt már anya is észrevette, de még nem nagyon tette szóvá. S mivel már Heléna is terhes volt ő is tudja jól, hogy én bizony gyermeket várok. Napok óta ezen a témán csüngök, fogalmam sincsen hogy mondjam el Lokinak, és ez a legnehezebb. Nem akarom csak úgy lerohanni ezzel a fantasztikus hírrel, de érzéseim azt sugallják, hogy örülni fog neki. Talán még igazam is lesz, és most itt az ágyon feküdve eldöntöttem, hogy még ma este elfogom mondani neki. A kezébe adom a terhességi tesztet és elmagyarázom a hercegnek, hogy mit is jelent a két csík. Biztos vagyok benne, hogy nem fogja tudni, hogy mi van a kezébe, épp ezért lesz érdekes az ő számára. Kicsit frappánsabban tervezem elmondani neki, hogy élvezetes legyen az ő részére.
Teljesen átgondoltam mindent, biztos is voltam benne, hogy Loki először megfog lepődni, hiszen biztosan váratlanul fogja érni a hír, de bízom abban, hogy egy kis idő után felfogja, hogy apuka lesz.

A szobámban voltam teljesen egyedül amikor kopogtattak az ajtón. Két tippem volt, hogy kilehet az. Heléna volt az, és sajnos egyedül jött. Nagyon
fáradtnak tűnt, amit meg is értek, hiszen nem sokat alszik mostanában.

- Beszélnünk kell!- mondta, majd becsukta maga után az ajtót.

- Oké, de nincsem baj, ugye?

- Nem nincsen, de nagyon fontos dolgot kell mondanom! Hallottam, hogy anya megkérdezi Lokitól, hogy terhes vagy-e. Pontosabban ezt mondta neki 'Nem lehet, hogy Alessia terhes? Nagyon sok olyan tünetet észleltem már nála, ami arra utalna.' Loki erre köpni nyelni nem tudott. Vigyázni kell anyával, mert ő könnyen észre veszi!- kijelentésén nagyon meglepődtem, azt sem tudtam, hogy hirtelen mit mondjak neki.

- Szegény Loki, nem is sejti, hogy terhes vagyok.- szomorkodtam el.- De már eldöntöttem, hogy még ma este elfogom mondani neki, ha esik, ha szakad. Meg kell tudnia, hogy gyereket várok, és kitudja mióta.... már rég voltunk együtt. Szóval bármit is mond az biztos nem lehet rossz, ugye?

- Szerintem örülne neki, most is éppen Magnival van. Igazából most éppen alszik, de Loki ott maradt vele. Úgy látszik imádja, és én ennek örülök!- mosolyogott, nekem pedig ez még nagyobb önbizalmat adott.

- Loki bácsi az élen!- mosolyodtam el.

Loki

A bátyám kisfiát igen csak megkedveltem, talán egy nap nekem is lesz egy kisfiam. Bár az sem lenne baj, ha kislány lenne. A régi Loki nem is gondolkodott a családon, sőt még feleséget sem akart, de ez mind már a múlté. Mára már más ember vagyok, Alessia kedvéért még talán a véleményem is megváltozna a többi halandókról. Az elején sokszor megkérdeztem magamtól azt, hogy én biztos Alessiával akarok lenni, és akár hányszor rá néztem kedvesemre mindig tudtam a megfelelő választ. Gyengének éreztem magam, mert így mindenki tudja, hogy van gyenge pontom, de mivel isten vagyok, ezért hatalmam határtalan. Megtudom védeni Alessiát a rossztól, ami közeleg az egész univerzum felé, de itt most nem Thanosról van szó, hanem sokkal erősebb és félelmetesebb élőlényről. Senki sem tudja, hogy mikor fog eljönni, de ezt csak is az istenek érezhetik, és én már kezdem érezni.

I fell in love with a god [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant