„ Ha megszületik az első gyermek, akkor a nők nagy százaléka úgy érzi, most lelte fel az Egyetlent. Nem a férje, hanem ez a csöppség lesz az igazi "valakije"."
Csőgl János
Tegnap majdnem lebuktam Loki előtt, de szerencsére jó színészi képességemnek hála elhitte azt, amit mondtam neki. Igazság szerint az is lehet, hogy tényleg elronottam a gyomrom. Ha én tényleg várandós lennék azt érezném, vagy nem is tudom. Sosem voltam még terhes, viszont a terhesség tüneteit ismerem. A húgomon kívül is ismertem más várandós kismamákat, ők is hányingerrel kezdték. Sokszor még a fejem is fáj, és az állandó reggeli rosszulétek nem változtak. Viszont az étel már bennem marad, ennek nagyon örülök.Loki a mai napot velem szeretné tölteni, állítása szerint Odin ma nem bízott rá semmilyen feladatot. Az isten elakart menni lovagolni, de én ezt nem tarottam jó ötletnek, kint nagyon hideg volt, és még a szél is tombolt. Meg természetesen itt akartam lenni a közelben, mert bármikor beindulhat a tesómnál a szülés. Így a szobában maradtunk, Loki olvasott, én pedig az ágyon feküdtem a kis kutyámmal, aki már nem is annyira kicsi. Bár még szerintem mindig egy kis csöppség, imádnivaló egy kiskutya.
- Úgy látom remek helyet talált magának a kicsike!- tette le az asztalra az eddig kezében lévő könyvet, majd elindult felém.- Rossz szokása, de én szeretem ha mellettem fekszik!- mosolyogtam rá Lokira.
- Na és milyen volt tegnap Vidar-ral?- gyors téma váltás történt.
- Jó volt! Sokat meséltem neki a Földről, érdekelte a halandói élet.- mondtam és közben simogattam a kis házi kedvencemet.
- Legalább jól szórakoztál, de azért mondhattad volna, hogy elmész vele!- ült le mellém az ágyra.
- Spontán jött a fickó és elidőztem vele. Sajnálom!- bűn bánóan nézetem rá.
Ezt követően Thor rontott ránk, kopogás nékül jött be a szobába. Milyen nagy szerencse, hogy nem csináltunk semmi huncutságot.
- Testvér, mond neked nem tanították meg az illemet? Hol marad a kopogás?-állt fel Loki az ágyról, majd oda sétált Thor elé.
- Nagy szerű hírem van!- jelentette ki, nem foglalkozva Loki kérdéseivel.- Lemegyünk a Földre!
- Tessék?- pattantam ki az ágyból.- Miért?
- Első sorban azért, hogy elhozzuk a szüleidet. Jó lenne, ha itt lennének a szülés előtt, és nem árt egy kis szórakozás!- vigyorgott.
- Na és ha Heléna megszül, akkor mi lesz?- kérdeztem a mennydörgés istenét.
- Sietünk! Éppen, ezért most indulunk, hogy időben vissza érjünk!- mondta, majd sietve távozott.
Ezt követően elindultunk Thor után, aki a biföszt felé száguldott. Heimdall megnyitotta nekünk a hidat, majd pár perc elteltével a Földre értünk.
Anyáék kertjében álltunk és vártunk, arra, hogy beengedjenek minket a házba. Előre féltem attól, hogy mit fognak hozzá szólni, hogy Heléna terhes. Ráadásul bármikor megszülhet, viszont arról nem ejtek szót, hogy én is terhes vagyok. Bár ez még egyáltalán nem is biztos. Anyát és apát ezer éve nem láttam, a húgom pedig meg annál is réggeb óta. Biztos nagyon mérgesek lesznek, hiszen nagyon régen láttak már minket. Ők még azt sem tudják, hogy Lokival vagyok, úgy érzem örülni fognak neki, és talán még kedvelik is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
FanficAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...