" Még akkor is kedvellek, amikor minden erőmmel azon vagyok, hogy ne kedveljelek. "
Rachel Gibson
- Hiányoztam kedves?- mosolygott rám pimaszul.
Nem fogtam még fel azt, hogy ki is áll előttem, még nem.
- Loki? Te meg mit csinálsz itt?- ott álltam előtte pár méterre, aztán még közelebb mentem, de ki tudja miért, már meg is bántam.
- Lejöttem a Földre világot látni, szerinted mit csinálnék?- mosolyodott el ördögien.
Nem erre számítottam, én abban bíztam miszerint bevallja nekem azt, hogy hiányoztam neki és miattam van itt. De ez nem így történt.- Csak meglepődtem azon, hogy itt látlak téged, de semmi különös, nem mintha érdekelne vagy ilyesmi.- vallottam be cseppet sem az igazat.
- Akkor miért vagy zavarban?- kérdezte még mindig mosolyogva.
- Phff, szerintem csak képzelődsz!- legyintettem le a dolgot.
- Egyértelműen csak képzelődők....
Nem hiszem el, hogy itt van. Több, mint egy hónap után, újra láthatom őt. De választ nem kaptam, hogy miért van itt pontosan.
- Szóval akkor Ő miatta nem vagy belém szerelmes?- jött ki az étteremből Erick és mutatott rá az istenségre.
Oh jézusom, mibe keveredtem. Most magyarázkodhatok Ericknek és egyaránt Lokinak is. Szuper, mondhatom ez most nagyon rosszkor jött.
- Erick ezt nem értheted, de biztos, hogy nem Loki miatt nincsenek érzèseim irlntad.- hazudtam ismét.
- Ezt talán neki betudod adni, de nekem nem!- majd elviharzott és otthagyott a a csínytevés istenével.
Pont ezt akartam elkerülni, de Lokinak persze, hogy most kell megjelennie.
- Tudtam én!- jelentette ki.
- Mégis mit tudsz te Loki?- mondtam neki cseppet sem kedvesen.
- Jajj ez vicces, azt hitted, hogy majd elárulom neked?
Már nem tud engem meglepni, ez a tipikus Lokis stílusa.
- A lényeget szeretném tudni Loki, miért vagy itt? - most már kedvesebb voltam vele, mert nem ő tehet róla, hogy megkedveltem.
- Egyszerűen csak lejöttem a Földre, mint régen, csak most nem akarok halandókat ölni.- úgy mondta, mintha ez lenne a világon a legtermészetesebb dolog.
Mivel Erick elment és nem tudom, hogy merre ment, ezért az látom a jónak ha én is haza megyek. Nem tudom még, hogy Lokival mi lesz, de rettentően éhes vagyok és a vacsorámat sem tudtam teljesen elfogyasztani.
- Loki én most haza megyek...- nem néztem fel rá, az újaimmal játszottam.
- Megyek veled én is!- jelentette ki.
- Miii?- néztem rá értetlenül.
- Te nálam akarsz lakni?- Csak mert nincsen jobb ötletem és más hova nem mehetek!- mosolyodott el.
ESTÁS LEYENDO
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
FanficAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...