„ Mit tudunk a Mikulásról? Látja, hogy mikor alszol. Tudja, hogy mikor vagy ébren. Még azt is tudja, hogy jó voltál vagy rossz. Tuti, hogy a titkosszolgálatnál dolgozik."
David Michael Letterman
Alessia
A szobában voltam egyes egyedül. Loki és a kis Loki elmentek így én kitudtam magam pihenni. Nem mintha sok mindent csináltam volna az elmúlt napokban, de könnyen elfáradok mostanában.
- Na ki érkezett meg hozzánk?- jött be a szobába a húgom.
- Nem tudom, de a kopogás hol marad?- néztem rá kérdőd.
- Jajj igaz is, de ez most mindegy! Anyáék lementek a Földre és hoztak nekünk fát, amit feltudunk díszíteni.-mosolyodott el.
Teljesen elfelejtettem, hogy pár hét múlva karácsony, már egykét napja a decembert tapassuk. Minden évben, elsején állítjuk fel a fát. Az angolszász országokban, vagyis nálunk a december 6. olyan, mint a többi nap, a gyerekek számára nem történik semmilyen csoda ezen a napon. Helyette a mikulás egybefolyik a karácsonnyal, hiszen nekünk december 25.-én reggel érkezik a mikulás az ajándékokkal. A jó gyerekek játékot és édességeket kapnak, a csínytevőbbek pedig szenet kapnak a kis zoknijukba.
- De ahhoz díszek is kellenek!
- Nyugi anyáék mindenről gondoskodtak!- még mindig vigyorogva nézett rám, majd tekintete a pocakomon állapodott meg.- Odin szakállára mekkora lett a hasad! Alessia ez már nagyon észre vehető....
- Tessék? Én nem is vettem eddig észre, de ha te mondod akkor az biztos úgy van.- mondtam és két kezemet a hasamra helyeztem. - Úristen..... Tényleg!- szörnyülködve álltam a húgom előtt, aki látszólag jól szórakozott rajtam.- Reggel még biztos, hogy nem volt ekkora! Most mit fogok csinálni?- kérdeztem a testvéremet.
- Menj le a Földre és hozz magaddal lengébb ruhákat, vagy talán őszinte lehetnél végre anyáékkal és mindenkivel szemben, aki nem tudja, hogy várandós vagy!- most már abba hagyta a nevetést.
- Legyen. Elmondom nekik, de attól még lemegyek a Földre! Tudod mennyire szeretem a karácsonyi vásárt, és nem hagyhatom ki idén sem! Elrángatom magammal Lokit is, hogy meg tudja mi is az a karácsony.- mosolyodtam el, majd boldogan a szekrényemhez sétáltam minnél melegebb ruhát keresve.
- Ez egy fantasztikus ötlet, de szerintem otthon öltözz majd át, mivel egyrészt ilyen ruhába nem mászkálhatsz a Földön! Másrészt meg itt nincs annyira hideg, mint New yorkban! Anya állítása szerint nagyon csípős idő van, szóval kérlek öltözz fel jól!
- Azta húgi, látom elő jött benned az anyai ösztön, de ne aggódj mert már nagy kislány vagyok! Tudom, hogy jól fel kell öltöznöm.- mondtam és szorosan magamhoz öleltem.
Fél órával később már jól felöltözve kerestem a csínytevés istenét, aki idén bizony jó fiú volt, ezért biztos, hogy a télapó vagyis Odin megjutalmazza őt.
Már az egész palotát végig jártam, de nem találtam sehol az én egoista hercegemet. Hol a fenébe lehet? Ötletem sem volt, hogy hol keressem tovább, de egyszer csak bevillant, hogy a palota titkos kertjében még nem kerestem, ha ott nem lesz akkor én feladom. Amikor felértem a palota legszebb udvarába nagyon megörültem. Ott találtam Lokit és még nagyon sok mindenkit, akiket személy szerint nem annyira ismerek.- Mi történik itt?- kérdeztem az istenséget, aki háttal állt előttem.
- Hát te meg mit keresel itt?- mondta egyenesen a szemembe, láttam rajta, hogy nagyon meglepődött azon, hogy itt vagyok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I fell in love with a god [BEFEJEZETT]
FanficAlessia több éven át szerelmes volt a legjobb barátjába, ám egy nap ez az emúció megváltozott. Találkozik a húga által egy istennel, akibe menthetetlenül szerelembe esik, de nem akarja magának bevallani egyhamar. Vajon a hazugságok istene képes lesz...